قدردانی چند تن از مراجع و علما از زحمات تیم هسته‌ای کشور

گروه حوزه‌های علمیه: آیات عظام وحید خراسانی و صافی گلپایگانی و همچنین آیت‌الله مقتدایی از تیم هسته‌ای کشور قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) آیت‌الله‌العظمی حسین وحید خراسانی، امروز 24 تیر در دیدار با نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور  گفت: نیت دولت خدمت به مردم است و در فرصت جدیدی که بعد از توافق هسته‌ای ایجاد شده، مسیر خدمت باید با درایت ادامه یابد.

ایشان تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای را متعهدانه و هنرمندانه عنوان و تاکید کردند که هیچگاه دعا برای موفقیت رئیس جمهور و دولت را فراموش نمی‌کنند.

همچنین آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در دیدار با نهاوندیان با تبریک به مردم ایران از زحمات تیم مذاکره‌کننده و هیئت دولت تقدیر و تشکّر کرد و گفت: امیدوارم که این موفقیت‌ها در خدمت به نظام اسلامی و ملّت عزیزمان بیش از پیش ادامه یابد.

ایشان دعای مردم برای موفقیت هیئت دولت و تیم‌مذاکره‌کننده در ماه مبارک رمضان را در کسب نتایج خوب مذاکرات مؤثر دانسته و افزود: الحمدلله از عنایات حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف و دعاهای متضرّعانه مردم در ماه مبارک رمضان، نتایج خوبی برای کشور حاصل شد که امّیدوارم آثار و فواید آن روز به روز آشکارتر شده و توفیقات خدمتگزاران به مردم بیشتر شود.

این مرجع  تقلید در بخش دیگر سخنان خود، ضمن ابراز خرسندی از نتایج مذاکرات بیان داشت: من از نتایجی که حاصل شد خوشحال هستم و مطمئنّم ملّت شریف ما هم خوشحال‌اند و قدردان زحمات مذاکر‌ه‌کنندگان محترم هستند. انشاء الله با توکّل به خداوند و تدبیر عاقلانه، مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات و مسائل حلّ می‌شود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز در دیدار با نهاوندیان گفت: این موفقیت موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد.

یادآور می‌شود محمد نهاوندیان نیز در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری گفت: دولت بهره‌گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می‌داند.

آیت‌الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه نیز در گفت‌وگویی افزود: از این جهت که در این مذاکرات طولانی و با این کیفیت، علاقه، شوق و نشاط به مذاکره پرداختند وظیفه داریم که از آنها تشکر کنیم و برای آنها از خداوند اجر و پاداش بخواهیم.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: تیم مذاکره کننده از همان خطوط اصلی و خطوط قرمز و برنامه‌هایی که ملت خواهان آن بودند و در کلمات رهبری به آن تذکر داده شده بود به هیچ وجه تجاوز و تعدی نکردند و بر همان خطوط پافشاری کردند و موجب عزت اسلام، کشور و ملت شدند که از این جهت نیز باید از آنها قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: هنوز این جمع بندی به صورت توافق نامه نیست و باید در کنگره آمریکا و در مجلس ایران مورد بررسی قرار گیرد و معلوم نیست که باز آنها نظرات و ملاحظاتی داشته باشند؛ ولی با این وجود، تلاشی که کردند موجب عزت اسلام و کشور شده است و نظرات ملت را فراهم کرده است و جای قدردانی دارد و باید از خداوند بخواهیم که در ادامه راه نیز موفق باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان