ماهان شبکه ایرانیان

تغییر رویه روند برگزاری جشن‌های نیکوکاری امسال؛

نیکوکاران یزدی پارسال بیش از ۹ میلیارد ریال کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با تشریح عملکرد این نهاد در برگزاری جشن نیکوکاری سال گذشته، به نحوه برگزاری این مناسبت ملی و تغییر رویه در روند اجرای آن در سال جاری پرداخت.

نیکوکاران یزدی پارسال بیش از 9 میلیارد ریال کمک کردند

به گزارش ایسنا ، «غلامرضا مشعلچی» در نشست ستاد جشن نیکوکاری استان با بیان این که امسال جشن نیکوکاری درگستره زمانی بیشتری برگزار می‌شود، افزود: مردم خیر استان می‌توانند در حد توان خود و هنگام تهیه ملزومات و مایحتاج مورد نیاز برای سال جدید، سهمی را هم به خانواده‌های نیازمند اختصاص دهند و دل آنان را شاد کنند تا احساس کمبود نسبت به خانواده‌های دیگر نکنند.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی لازم برای جذب کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری از نیمه بهمن ماه تا نیمه اسفند ماه به عمل آمده است، افزود: هم اکنون صندوق های جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در مجتمع‌های تجاری و مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره ای، پمپ بنزین‌ها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه راه آهن، پلیس راه، بازارچه‌های محلی و مکان‌های تجمع مردمی مستقر هستند.

مشعلچی با تاکید بر اهمیت حضور پر شور مردم در جشن ملی و معنوی نیکوکاری، افزود: هم‌اکنون حدود 52 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات مختلف کمیته امداد استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر این که امسال رویکرد کمیته امداد در جشن نیکوکاری همچون جشن عاطفه‌ها بر کاهش چشمگیر پایگاه‌ها و چادرها در سطح شهر است، افزود: برنامه اختصاصی جشن نیکوکاری در سال جاری به طور همزمان با سراسر کشور طی سه روز برگزار خواهد شد که شامل روزهای 18 اسفندماه  در سطح مدارس، روز پنجشنبه 19 اسفندماه در پایگاه های اصلی سطح شهرو روز جمعه بیستم اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه است.

این مسئول با بیان این که استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی هم در جمع‌آوری وجوه جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد همچنین می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#035*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org نسبت به پرداخت اینترنتی هدایای خود اقدام کنند.

به گفته مشعلچی، 200 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان دو هزار مدرسه سطح استان نیز توزیع می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان