ماهان شبکه ایرانیان

گلزار نامه ها (۲)

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: خانم انیس فاطمه، کشور: هند، زبان: اردو، ۲۴ مارچ ۱۹۸۳

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: خانم انیس فاطمه، کشور: هند، زبان: اردو، 24 مارچ 1983

امام عزیز سلام!

من انیس فاطمه هستم. نه سال دارم و در کلاس چهارم درس می خوانم. همه افراد خانوداه ما همیشه از شما یاد می کنند. من همیشه از خدا می خواهم که شما را تا انقلاب مهدی نگهدارد.

امام عزیز! شما از خدا بخواهید که امام زمان (عج) هرچه زودتر ظهور کنند. من ازخدا می خواهم که دین ما را در تمام دنیا بگستراند. من امام زمان و شما را خیلی دوست دارم. من از شما خواهش می کنم که هر وقت به بمبئی تشریف آوردید به منزل ما هم بیائید امتحانات من از ششم آوریل شروع خواهد شد دعا کنید که در امتحانات و در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز شوم، از خدا بخواهید که من یک دختر خوب نمازخوان و دوستدار امام زمان (عج) بشوم.

امام عزیز شما را به امام زمان قسم می دهم که مرا نصیحت کنید و جواب نامه ام را بدهید وگرنه ناراحت خواهم شد.

دختر شما

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: آقای ابوبکر ع. باه، کشور: سیرالئون، زبان: انگلیسی، 3/3/1979

آقای عزیز:

از تلاشهای شما برای محکوم ساختن سلمان رشدی بسیار متشکرم; اگرچه جنایتکاران غرب همگی از او طرفداری کردند. این یکی از وظایفی است که یک رهبر مسلمان باید انجام دهد. هر کجا که هست چنین بی حرمتیهایی به مقدسات را نباید نادیده بگیرد.

انگلیس و دیگر کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا و کانادا طرفدار سلمان بوده و اسلام را دوست ندارند. با چنین دیدگاهی هیچیک از کشورهای مسلمان نباید به تجدید روابط دیپلماتیک با این کشورها بپردازند.

با اینهمه، الله کمکتان می کند تا دشمنان اسلام را به مجازات خود برسانید، چرا که شما رهبر مسلمانی هستید که علاقه مند به محکوم ساختن مردی شیطانی می باشید که از جانب غربیهای نادان مورد حمایت قرار گرفته است.

ضمنا این نامه را بدین منظور نوشتم که چاپ و منتشر شود. من تنها 16 سال دارم.

آقای شیخ! امیدوارم شما لطف کرده جواب نامه ام را بدهید. در اینجا نامه ام را خاتمه داده تا از جانب شما نامه ای داشته باشم.

دوستدار و ارادتمند شما

نویسنده نامه: مجمع دانشجویان الجزایری و مراکشی مقیم آمریکای شمالی، کشور: کانادا، زبان: فرانسه، 24/12/1979

عالیجناب گرانقدر:

گردهمایی مجمع ما در مونترال در تاریخ 3/12/1979، اقدام به ارسال این پیغام حمایت و پشتیبانی برای شما، پیرامون مبارزه حماسی و شجاعانه مردم ایران، به نام ملت بزرگ ایران، به رهبری شخص شما، جناب آقای آیت الله خمینی در مقابل امپریالیسم، صهیونیسم و غارتگری اقشار غنی در برابر اقشار محروم جامعه، که با یک قدرت شگفت آور و خارق العاده همراه بود، کرده است.

اقدامات با ارزش شما، نه فقط برای ایران، بلکه به عنوان یک الگو و خط مشی گرانبها برای ملل دیگر، مایه افتخار همگان می باشد. همه ما از صمیم قلب به شما می گوییم: "متشکریم، متشکریم و بسیار متشکریم"!

همگی ما از اعماق وجودمان آرزو می کنیم که اقدام با شکوه شما، بتواند به عنوان یک الگو برای مردم سوئد، بویژه برای آنها که می خواهند خیانت شاه خالد و اطرافیان و خوش خدمتان فاسدش را افشا کنند و همچنین برای اینکه بتوانند غارتگری ها و چپاولگری های ثروتمندان را نسبت به مردم عامه، آشکار کنند، مفید واقع شود که البته تمامی این اقشار ستمگر توسط غرب و در راس همه آنها، آمریکا، حمایت می شوند.

ما به درگاه خداوند باریتعالی برای اینکه انقلاب و فاتح و پیروزمند اسلامی بتواند به عنوان یک سرمشق برای مردم منطقه، مفید واقع شود و نیز بتواند متضمن آینده فرزندان اسلام باشد، دعا می کنیم.

کلیه افراد انجمن ما بر همین عقیده هستند و هم آوا و متحدالکلمه، از خداوند مهربان می خواهند به شما توفیق و سعادت و شادکامی ارزانی دارد و رحم و شفقت خود را شامل حال شما کرده، شما را در پیشبرد اهداف اسلامی و مقدستان، یادی نماید.

در پایان آرزو می کنیم که شما بتوانید اثر و ساخته تاریخی خود را، که یقینا نمونه ای ارزنده، برای تمامی جهان، بویژه کشورهای اسلامی (که اغلب) توسط دیکتاتورها و کفار خائن اداره می شوند و به طور کلی برای تمامی کشورهای جهان سوم خواهد بود، ادامه بدهید و روز به روز، موفقیت های بیشتر و چشمگیری را در این راه کسب کنید.

از خدا می خواهیم که بر شما نیرویی بادوام و جاودان اعطا کند و ما نیز، تا آنجا که امکان دارد، و از صمیم قلب، شما را در این راه یاری خواهیم کرد. الله اکبر، و ثورة حتی النصر!

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: هیلیوا تلایدکه، کشور: آلمان، زبان: آلمانی، 25/9/76

حضور محترم آیت الله خمینی;

با تمایل و اشتیاق فراوان برای شما و سرزمین زیبایتان، نامه نوشتم. من از عقاید بسیار سازنده تان تحت تاثیر زیاد قرار گرفتم، و برای شما و خانواده تان خوشبختی و سلامتی آرزو می کنم.

با تقدیم احترامات نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: م. افتخارشاه، رئیس حزب اتحاد شیعه و سنی پاکستان، کشور: پاکستان، زبان: انگلیسی، 31/8/88

آقای محترم السلام علیکم. مفتخرم که بعنوان یک پاکستانی و رئیس یک حزب چند کلمه برایتان می نویسم و امیدوارم که چند دقیقه پرارزش را صرف خواندن این نامه نمائید.

ماموریت حزب ما در پاکستان حفظ صلح و روابط دوستانه بین شیعه و سنی است، گرچه کاری سهل و ممتنع برای حزب ما محسوب می شود، حتی ما حفظ صلح را در این ماموریت دینی وظیفه ای دینی و اخلاقی می دانیم.

بویژه در ماه محرم بیشترین تلاش خود را برای تعلیم مردم پاکستان در زمینه فداکاریهای پیامبرانمان و تمامی اعضای خاندانشان بکار می گیریم، که بدون تردید درسی برای امت مسلمان از هر مکتب فکری است.

با توجه به این واقعیت اثبات شده که این مکتب های فکری بیشترین پیروان را دارا می باشند، بدون توجه به منافع شخصی تنها بخاطر اسلام کار می کنند.

برای حزب ما مایه افتخار است تا راهنمایی ها و نصایح آن عالیجناب را برای هدایت مردم پاکستان دریافت می کند.

من امیدوارم که آن عالیجناب با علاقه زیاد حزب ما را راهنمایی خواهید کرد.

با تشکر یا علی مدد

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: خانم زینب غزالی الجبیلی، کشور: مصر، زبان: عربی

ایران - تهران آیت الله امام خمینی السلام علیکم و رحمة الله و برکاته برای شما آرزوی توفیق داریم. خداوند به وسیله شما غم و اندوه را از مسلمین مرتفع نماید و با حق تائیدتان فرماید و به وسیله شما سنی و شیعه را در راه تلاش واحد هت بازگرداندن خلافت و امت واحده، متحد نماید. اتحاد در صفی که خداوند متعال می فرماید:

خداوند از مومنین جانهایشان و اموالشان را در مقابل بهشت می خرد. آنها می جنگند در راه خدا می کشند و کشته می شوند.

دعاگوی مسلمان

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: آقای سید محمد ابرار نقوی، کشور: پاکستان، زبان: اردو

خداوند را صدها هزار شکر می گویم که با فضل و رحمت بی پایان خود بار دیگر وجود مبارک شما را برای ایران ارزانی داشت و شما به ایران بازگرداند - و امکان بخشید که حق در ایران با کمال آزادی رشد و پیشرفت نماید.

خداوند شما را طول عمر عنایت فرماید تا گاهل ایران و شیعیان جهان سعادت دو محبان نصیب شود.

نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: آقای ضیاء شرفخان، کشور: لبنان، زبان: عربی، 20/3/1981

مجاهد بزرگوار حضرت آیت الله خمینی تهران به مناسبت فرا رسیدن عید مشترک مان یعنی نوروز و عید پیروزی حق بر باطل و در راه شناخت اسلامی بیدارگر، حضور شما به عنوان رهبر انقلاب اسلامی جهانی، تبریک و تهنیت عرض می کنم. خداوند شما به عنوان مایه فخر و مباهات و جوینده حقیقت و آزادی حفظ کند.

ضیاء شرفخان سناتور سابق کردستان ترکیه نام و نام خانوادگی نویسنده نامه: آقای مانوئل مارتینز کاسترو، کشور: اسپانیا، زبان: اسپانیولی، 6 می 1980

عالیجناب با نزدیک شدن سالگرد پیروزی مقدستان، امیدوام جزو اولین کسانی باشم که به حضرتعالی تبریک بگویم.

آرزو می کنم سالهای بسیار ملت شریف شما این پیروزی را جشن بگیرد. بقای عمر شما را آرزو می کنم زیرا آنجناب برگزیده خداوند است برای راهنمائی ملتش در مسیر پیشرفت و اعتلاء صلح.

برای ملت اصیل ایران بهترین سعادت ها و پیش آمدهای نیک را آرزو دارم امیدوارم تک تک این ملت شریف سربلند و سعادتمند باشند و در صلح و آرامش روزها را بگذرانند.

با التماس دعای خیر و عرض تشکر و پوزش

نویسنده نامه: جمعیت اسلامی عراق در غسا، کشور: عراق، زبان: عربی، 17 ذی الحجة 1407

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت امام پیشوای امت اسلامی و آرزوی مسلمین خدمت کسی که با ندای توحید بر علیه طاغوتها قیام کرد.

خدمت جناب آیت الله عظمی خمینی افتخار یافتیم که به مناسبت حلول عید غدیرخم صمیمانه ترین تبریکات را خدمت صاحب امر امام زمان (عج) و ساحت مبارک شما و همه فرزندان امت اسلامی تقدیم نمائیم.

در این مناسبت مبارک فرصتی است داده تا بار دیگر پایبندیمان را به رهبری مقتدرانه و حکیمانه جنابعالی اعلام کنیم و به شما عرض کنیم که در زیر پرچم متعالی شما جهت تحقق حکم خداوند عادل و از بین بردن مظاهر جاهلیت دیرینه ای که جهان معاصر را فرا گرفته ثابت پابرجاییم.

و از خداوند متعال می خواهیم، با بقاء عمر جنابعالی مسلمانان را از برکات وجود مبارک شما بهره مند سازد. و دولت جمهوری اسلامی ایران را در برابر تمامی نیروهای متخاصم و گمراه یاری کند و تمامی کسانی که از موجودیت اسلام دفاع می کنند توفیق عطا فرماید. خداوند بهترین سرپرست و یاری کننده است.

والسلام علیکم و رحمة الله

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان