ماهان شبکه ایرانیان

از شروع داوری‌ها تا ثبت نام ۷۰ گروه در جشنواره مد و لباس

دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر از آغاز داوری مرحله نخست بخش مسابقه طراحی و ثبت نام بیش از ۷۰ گروه سه نفره در این جشنواره خبر داد.

از شروع داوری‌ها تا ثبت نام 70 گروه در جشنواره مد و لباس

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، داوری در این دوره براساس تصمیم ستاد برگزاری جشنواره در چهار مرحله انجام می‌شود. این چهار مرحله شامل هیات انتخاب اولیه، داوری مرحله نخست، انتخاب آثار برای نمایش و انتخاب برگزیدگان نهایی می‌شود.

برنامه‌ریزی، نحوه داوری و تفکیک مراحل و بخش‌ها براساس تجربیات دوره‌های گذشته و با توجه به پیشنهادهای طراحان و متخصصان در جلسات صورت گرفته است. اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره از اساتید طراحی و تولید در هنر صنعت مد و لباس هستند.

همچنین در این دوره که دومین تجربه برگزاری این مسابقه به‌شمار می‌رود، مقرر شد تا طراحان در گروه‌های سه نفره در مسابقه شرکت کنند تا سطح بالاتری از کیفیت در آثار مشاهده شود.

در این رویداد رقابتی، هر دو روز یک موضوع شامل لباس اجتماع بانوان توسط طراحان، لباس مردان توسط برندها و محصولات عفاف و حجاب اختصاص دارد.

براساس اعلام دبیرخانه تا کنون بیش از 70 گروه سه نفره در این رقابت ثبت نام کرده‌اند که انتظار می‌رود، رقابتی دیدنی را میان طراحان لباس در ششمین دوره این رویداد هنری شاهد باشیم. یکی از ویژگی‌های ثبت نام در این دوره، استقبال قابل توجه گروه‌های شهرستانی است.

این مسابقه با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه و با داوری گروهی از متخصصان حوزه پوشاک برگزار می‌شود. در دوره گذشته نیز استقبال بسیار زیادی از این بخش از جشنواره صورت گرفته بود.

 ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر اسفندماه امسال همزمان در تهران در 15 استان کشور برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان