ماهان شبکه ایرانیان

صدور انقلاب به معنای صدور اسلام

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سردمداران تبلیغات جهانی روی اشاعه ی فرهنگ انقلابی اسلام جنجال راه انداختند و آن را به عنوان صدور انقلاب با معنای غلطی که از صدور انقلاب می کردند مورد تهاجم تبلیغاتی قرار دادند

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سردمداران تبلیغات جهانی روی اشاعه ی فرهنگ انقلابی اسلام جنجال راه انداختند و آن را به عنوان صدور انقلاب با معنای غلطی که از صدور انقلاب می کردند مورد تهاجم تبلیغاتی قرار دادند . همه ی رسانه ها در سرتاسر عالم، روی این نکته و کلمه تکیه می کنند که جمهوری اسلامی درصدد صدور انقلاب است! خباثت آنها در این جاست که صدور انقلاب را به معنای صدور مواد منفجره و ایجاد درگیری در گوشه و کنار عالم و از این قبیل کارها معرفی می کنند! که این هم مثل بقیه ی خباثتهای تبلیغاتی دنیای غرب، یک ترفند رذیلانه است .

صدور انقلاب، یعنی صدور فرهنگ انسان ساز اسلام و صدور صفا و خلوص و تکیه و اصرار بر ارزشهای انسانی . ما به این کار و انجام این وظیفه افتخار می کنیم . این، راه انبیاست و ما این راه را باید ادامه دهیم .

دنیای غرب و سردمداران فرهنگ فاسد و منحط غربی، از این که فساد و فحشا و اعتیاد و انواع و اقسام بدبختیها و روسیاهیها را به سراسر عالم صادر می کنند، خجالت نمی کشند؟! این فرهنگ فحشایی که امروز متأسفانه سراسر دنیا و بیش از همه، دنیای فقیر جهان سوم را فرا گرفته، از کجا آمده است؟ این، یکی از صادرات فرهنگ غربی و تمدن استعماری و استکباری است . انواع و اقسام فسادها و انحطاطهایی که امروز بشریت را در فشار گذاشته و اعتیادهای خطرناکی که گریبان جوانها را در بسیاری از کشورهای فقیر و عقب افتاده گرفته، از کجاست؟ فرهنگ مصرفی غلط که بر بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی جهان سوم تحمیل شده، از کجاست؟

اگر شما وارد بازار کشورهای فقیر منطقه ی خودمان نفت خیز و غیرنفت خیز بشوید، خواهید دید پروپاگاند و تبلیغات اجناس مصرفی زاید و غیر لازم غربی، تمام فضای زندگی اینها را پر کرده است . آیا بشر به این چیزها احتیاج داشت؟! کشورهای تولید کننده ی نفت، ثروت خدادادی متعلق به همه ی مردم را که باید صرف عمران و آبادی کشورشان بشود، می دهند و در مقابل وسایلی می گیرند که جز انحطاط و فساد در زندگی، تأثیر دیگری ندارند . همه ی اینها صادرات فرهنگ غربی و امریکا و اروپا به کشورهای جهان سوم است .

امریکا و اروپا و کشورهای غربی، در لابلای فرآورده های خوب تمدن خود مثل صنعت و علم و تحقیق، که متعلق به همه ی بشریت است و برای گروه خاصی نیست انواع و اقسام بدیها و فسادها و انحطاطها را وارد کشورهای جهان سوم کردند و مردم و جوانها و دولتها و ملتها را مبتلا و ذلیل نمودند و به خاک سیاه نشاندند . آنها از کارهای خود شرم نمی کنند و خجالت نمی کشند و به صادرات پلید خودشان به کشورهای دیگر افتخار هم می کنند!

چرا ما باید از صادر کردن توحید و اخلاق انبیا و روح فداکاری و اخلاص و تزکیه ی اخلاقی به کشورهای دیگر خجالت بکشیم؟! چرا باید شرم کنیم از این که غیرت و حمیت صحیح و ایستادگی در مقابل قدرتهای باطل را به صورت درس عملی به ملتهای دیگر ارایه و تعلیم بدهیم؟

ملتها باور نمی کنند که بشود با عوامل و مزدوران قدرتهای استکباری درافتاد . ما درافتادیم و پیروز هم شدیم . چرا این عمل و تجربه ی خودمان را در اختیار افکار عمومی ملتها نگذاریم؟ ما این انقلاب را صادر می کنیم . ما از این که بتوانیم توحید و مکتب انبیا و روشهای انسانی پاکیزه و طیب و طاهر و صبر و مقاومت و ایثار را به کشورهای دیگر صادر کنیم، هیچ ابایی نداریم . رسانه های غربی که با پول صهیونیستها و با تدبیر سیاستمداران خبیث و ظالم و فاسد اداره می شوند، می خواهند جنجال درست کنند و ما را از این حرف و عمل که فرهنگ و مفاهیم انقلاب باید صادر شود، پشیمان کنند .

اگر منظور این است که ما مواد منفجره صادر می کنیم، این ادعا دروغ است . این کار را خود دستگاههای پلید خبیث استکباری می کنند . سازمان جاسوسی امریکاست که برای ساقط کردن دولتها وارد صحنه می شود و اسلحه و مواد منفجره و نیرو می برد و به ضد انقلاب در کشورهای انقلابی کمک می کند . ما به هیچ کشوری مواد منفجره نمی بریم . خرابکاری دور از شأن ماست و به هیچ وجه به ما نمی چسبد و هر کس بگوید، خلاف و دروغ گفته است . این تهمتهای ناشایست، باب خود همان کسانی است که اینها را به اسلام و جمهوری اسلامی نسبت می دهند .

کیست که امروز به دولت غیرقانونی مستقر در شرق بیروت و همپیمان با اسرائیل و امریکا، برای کوبیدن مسلمانها سلاح و مهمات و موشک می دهد؟ تروریسم کار امریکاست . دولت امریکا که هواپیمای مسافربری را با صدها سرنشین منهدم می کند، تروریست است . دولت سعودی که صدها زن و معلول و بیمار را در مثل چنین روزی در حریم امن الهی با آن وضعیت رقت بار به شهادت می رساند، تروریست است . از شأن انقلابی جمهوری اسلامی و اسلام و ملت ایران، کارهای تروریستی به دور است . نامهایی از قبیل تروریست، شایسته ی همان آدمهای پست است که خودشان بزرگترین تروریستهای دنیا هستند .

صدور انقلاب، به معنای صادر کردن ارزشهای انقلابی و افشاگری درباره ی مستبدها و ظالمهای عالم، وظیفه و تکلیف الهی ماست . اگر این کار را نکنیم، کوتاهی کرده ایم . جمهوری اسلامی و ملت ایران و آن شخصیت عظیم و عالی قدری که دنیا را در مقابل عظمت خودش کوچک و خاضع کرد، نشان دادند که همه ی قدرتهای عالم برای مقابله با چنین عزم و اراده ی معظم و پولادینی که اسلامی است و متعلق به عموم ملت است کوچکند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان