ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری دوره تربیتی تهذیبی طلاب کشور در جوار بارگاه رضوی

گروه حوزه‎های علمیه: دوره تربیتی تهذیبی طلاب سراسر کشور به همت دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه، در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) حجت‎الاسلام امیری در حاشیه دوره تربیتی تهذیبی طلاب سراسر کشور، در مشهد مقدس، اظهار داشت: یکی از فعالیت‎های مهم دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه، نیازسنجی و آسیب‎شناسی است که این مهم از سال 1384به مدت سه سال در قالب پروژه‎ای منظم انجام و بعد از مشخص شدن آسیب‎ها، در راستای رفع آنها، برنامه‎ریزی برای برگزاری کارگاه‎های پیشگیرانه با موضوعات مختلف از جمله مدیریت تحصیلی، ارتباطات، کنترل عواطف و غرایز، مدیریت ازدواج، خانواده و تربیت فرزند در دستور کار قرار گرفت.

مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه کشور افزود: در همین راستا در سال1393اولین دوره تربیتی تهذیبی طلاب در مشهد برگزار گردید، دومین دوره این طرح نیز از ابتدای مرداد ماه سال جاری در شهر مشهد و در مجتمع آموزشی تربیتی حضرت ابولفضل(ع) آغاز شده است.

امیری ادامه داد: بیش از 200 نفر از طلاب سطح یک و دو از سراسر کشور برای حضور در این دوره ثبت نام کرده بودند که به دلیل محدودیت های فیزیکی و مکان آموزش، این طرح هم اکنون با حضور 180طلبه در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این دوره کارگاه‎هایی با موضوعات مدیریت تحصیلی، مدیریت عواطف و غرایز، مدیریت روابط موثر، مدیریت ازدواج (ویزه طلاب پایه پنجم به بالا) و مدیریت خانواده و تربیت فرزند تدریس می‎شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان