نتایج مسابقات حفظ و تفسیر خانواده طلاب حوزه اصفهان اعلام شد

گروه حوزه‌های علمیه: مسابقات حفظ سوره‌ای قرآن کریم و تفسیر ویژه خانواده طلاب استان اصفهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غزالی، مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: این مسابقات چندی قبل در رشته‌های حفظ سوره «انسان» همراه با تفسیر ویژه همسران و فرزندان متوسطه دوره دوم به بالا، سوره مبارکه «نبا» همراه با ترجمه ویژه فرزندان متوسطه دوره اول وسوره مبارکه «اعلی» همراه با ترجمه ویژه فرزندان دبستانی برگزار شد.

غزالی عنوان کرد: در این مسابقات که با هدف آشنایی بیشتر خانواده طلاب با آموزه های قرآن کریم و رواج حفظ و تفسیر در میان نوجوانان و جوانان برگزار شد محمد جوادمحمدی، امیرمهدی افضل هرندی و خانم‌ها صافی، قاسمی، خواهران بهشتی نژاد، خواهران باباخانی، قاسمی، دافعیان، احمدی و خلیلیان موفق به کسب رتبه برتر در این دوره از مسابقات شدند.

وی اظهار کرد: این مسابقات در راستای برنامه های اوقات فراغت تابستانی ویژه خانواده طلاب حوزه اصفهان طراحی و برگزار شده است.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه اصفهان ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی در حوزه‌های علمیه و خانواده حوزویان، ایجاد انس و الفت بیش از پیش طلاب و خانواده ایشان با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در حوزه‎های علمیه را از جمله اهداف اجرای این برنامه‌ها برشمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر