نتایج نهایی آزمون سطح ۴ مرکز تخصصی تفسیر اوایل مهرماه اعلام می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: معاون آموزشی مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه قم گفت: نتایج نهایی آزمون مقطع سطح چهار این مرکز اوایل مهر ماه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: آزمون سطح چهار  پس از چند سال وقفه و براساس تصمیم شورای عالی حوزه در سال جاری در روز 29 مرداد ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه 60 نفر در این آزمون که به صورت کتبی بود حضور داشتند اظهار کرد: 60 نفر پس از طی مراحل مقدماتی که شامل ثبت نام و گزینش عمومی بوده است توانستند در این آزمون حضور داشته باشند و مطابق با منابع درسی اعلام شده به آزمون پرداختند.

صادقی تصریح کرد: نتایج آزمون کتبی در نهایت تا روز 20 شهریور اعلام می‌شود و نتایج نهایی نیز تا اوایل مهرماه به اطلاع آزمون‌دهندگان می‌رسد.

وی گفت: در مجموع به اندازه یک کلاس درسی یعنی در نهایت 12 نفر که یک پنجم شرکت‌کنندگان می‌شود خواهند توانست مجوز تحصیل در مقطع سطح چهار مرکز تخصصی تفسیر را کسب کنند.

معاون آموزش مرکز تخصصی تفسیر بیان کرد: این آزمون بعد از 15 سال وقفه برگزار شده است و طلاب سطح سه مرکز تخصصی در اولویت پذیرش هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر