صادقی خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ هزار مراسم در ایام دهه کرامت در داخل و خارج کشور

گروه حوزه‎های علمیه: نماینده تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ستاد مردمی جشن‎های دهه کرامت از برگزاری ۴۰۰ هزار مراسم در این ایام از جمله در ۴۰ هزار مسجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) حجت‎الاسلام والمسلمین محمد صادقی آرمان، بعد از ظهر امروز 24 مرداد در دیدار اعضای ستاد برگزاری دهه کرامت با آیت‎الله خرازی که در مسجد معصومیه(س) برگزار شد گفت: شورای هماهنگی جشن‎های مردمی دهه کرامت با همکاری 31 دستگاه ملی و استانی شکل گرفته است.
وی افزود: خوشبختانه امروز این دهه برای همه مردم و علما و مسئولان شناخته شده و همه فعالیت‎ها در همین زمینه سامان یافته است و امسال برنامه‎های گسترده مردمی نیز در سراسر جهان برگزار خواهد شد.
نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ستاد دهه کرامت، گفت: برنامه‌های این دهه از اول تا دهم ذیقعده برگزار می‎شود و در همین زمینه کارگروه‎های تخصصی ایجاد شده است که از آن جمله می توان به کارگروه محتوایی اشاره کرد که نامگذاری ایام این دهه از جمله فعالیت‎های آن است.

برپایی 400 هزار مراسم

وی اظهار کرد: 400 هزار مراسم در مساجد و مهدیه‎ها و دانشگاه‎ها و... در سراسر جهان به مناسبت این روز برگزار می‌شود که از آن جمله می‎توان به برگزاری مراسم بزرگداشت در امامزادگان شریف و بزرگداشت احمد بن موسی در میانه این ماه و اختتامیه دومین جشنواره شاهچراغ در شیراز اشاره کرد.
وی گفت: 200 شهرداخلی و 40 شهر در کشورهای دیگر این جشن را برگزار می‎کنند و در این راستا کاروان‎هایی به هشت کشور جهان اعزام خواهد شد.
صادقی عنوان کرد: برگزاری 500 برنامه در 50 عنوان با مشارکت 40 هزار مسجد از جمله فعالیت‎هایی است که در این دهه برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: امسال این برنامه‎ها در 17 هزار مهد کودک، 40 هزار مسجد، 20 هزار کانون مساجد و.. برگزار می‎شود علاوه بر اینکه جشنواره بانوی کرامت با محوریت نهاد نمایندگی رهبری و نهادهای دیگر در سراسر جهان برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر