نشست مدیران استانی حوزه خواهران برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با محوریت امور فرهنگی و برنامه‌ریزی به مدت دو روز در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا گفت: محور این نشست که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 شهریور برگزار خواهد شد، امور فرهنگی و برنامه‌ریزی خواهد بود و مدیران فرهنگی- تبلیغی و برنامه‌ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کمیسیون‌هایی به همفکری با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران می‌پردازند.

وی سیاست‌ها، راهبردها، ساختار، فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی- تبلیغی، امور نظارت، برنامه و بودجه و آمار و اطلاعات را از جمله مباحث اصلی این نشست دانست و بیان کرد: در این نشست شاهد برگزاری کارگاه‌های امور نظارتی و امور برنامه و بودجه نیز خواهیم بود.

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران معاونان فرهنگی تبلیغی و مسئولان برنامه‌ریزی و نظارت استانی نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در این نشست مدیران، معاونان و مسئولان به طرح سئوالات و مباحث خود در مورد حوزه کاری خویش می‌پردازند و مدیران و معاونان مربوطه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پاسخگویی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: در نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیون امور حوزه‌های علیمه خواهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اسماعیل‌نیا اظهار کرد: نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر