میرکتولی خبر داد:

آغاز دروس مدرسه عالی تفسیر از ۴ مهر ماه

گروه حوزه‌های علمیه: دروس مدرسه عالی تفسیر در سال تحصیلی جاری، از شنبه چهارم مهرماه با حضور ۲۵ طلبه جدید آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی میرکتولی، مدیر مدرسه عالی تفسیر در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: دروس این مدرسه در سال جاری از روز شنبه هفته آینده، چهارم مهر ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری، ششمین دوره پذیرش طلاب قرآن پژوه انجام شد اظهار کرد: طلاب با پایان یافتن پایه ده حوزه و با گذراندن آزمون کتبی و شفاهی می توانند وارد مدرسه عالی تفسیر شوند.

میرکتولی تصریح کرد: امسال 25 نفر وارد مدرسه شده‌اند و از سال‌های گذشته نیز طلابی مشغول به تحصیل هستند و درصدد ایجاد آموزش تکمیلی و خاص برای طلاب پایه‌های بالاتر نیز هستیم.

میرکتولی بیان کرد: آموزش های خاص در مقطع دکترا با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی و بعد از ماه مبارک محرم در همین مکان شریف انجام می‎شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری جلسه افتتاحیه گفت: مراسم در مدرسه آیت الله گلپایگانی و با حضور آیت الله جواد گلپایگانی و حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال همچنین اعضای شورای منتخب تفسیر برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود هم اکنون با همت مدرسه عالی تفسیر قرآن بیش از 400 درس تفسیری و قرآنی در سطوح مختلف در حوزه علمیه قم در حال برگزاری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان