گزارش جدید بیلد از تخلفات فیفا؛

پرداخت ۲ میلیون دلار به دختر ۱۰ ساله/ افشاگری جدید علیه قطری‌ها

نشریه آلمانی بیلد که قبلا هم علیه فیفا افشاگری‎هایی انجام داده بود دوباره به مواردی از فساد این سازمان اشاره و تهدید به چاپ گزارش کامل تخلفات کرده است.

پرداخت 2 میلیون دلار به دختر 10 ساله/ افشاگری جدید علیه قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، جزئیات دیده نشده از گزارش 403 صفحه‌ای مایکل گارسیا درباره فساد در فیفا منتشر شده که روزنامه آلمانی بیلد آن را منتشر کرده است.

در گزارش این روزنامه آمده که مبلغ 2 میلیون دلار معادل 1.57 میلیون پوند به دختر 10 ساله یکی از مقامات فیفا پرداخت شده است.

همچنین آمده که 3 نفر از اعضای اجرایی فیفا 6 سال پیش و قبل از رای گیری برای انتخاب میزبان جام جهانی 2018 و 2022 با جت شخصی قطری به ریودوژانیرو سفر و در مراسمی شرکت کردند.

«اسپایر آکادمی»، یک سازمان ورزشی تاثیرگذار در قطر هم متهم شده که نقشی چشم‌گیر در متقاعد کردن سران فیفا برای رای دادن به قطر  داشته است.

اگرچه در نوامبر 2014 رئیس کمیته اخلاقی فیفا، هانس یوآخیم اکرت، گفته بود که تیمش هیچ فساد و تخلفی در رابطه با قواعد و قوانین پیدا نکرده‌اند و اتهامی به قطر برای چگونگی کسب میزبانی جام جهانی وارد نیست.

نشریه بیلد اعلام کرده که قصد دارد جزئیات دقیق‎تری از گزارش 403 صفحه‎ای را منتشر کند و با اقدام دوباره به افشاگری انتظار می‎رود به فاصله کمی مانده به شروع بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه، فیفا دوباره درگیر مسائل حاشیه‎ای خواهد شد و افراد زیادی متهم می‎شوند.

هنوز نه فیفا و نه مقامات قطری واکنشی به اتهامات موجود در گزارش روزنامه آلمانی نشان نداده‎اند و انتظار می‎رود به زودی این کار را انجام دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان