ماهان شبکه ایرانیان

دیدار مدیرکل ارشاد قم با خانواده آیت‌الله مویدی قمی

گروه حوزه‎های علمیه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با خانواده آیت‌الله مویدی قمی در دفتر و حسینیه ایشان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی معاونت قرآنی وزارت متبوع با خانواده این استاد حوزه دیدار کرد.

وی ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآنی وزارت متبوع، خواستار کسب اطلاعات دقیق از احوال حضرت آیت الله مویدی قمی که در حادثه تلخ و ناگوار اخیر منا بوده‎اند گردید.

دانشی با اشاره به اینکه تمام ملت ایران و مسلمین جهان خواستار شنیدن خبرهای خوش و سلامتی حادثه دیدگان بیت الله الحرام از جمله وجود مبارک حضرت آیت الله مویدی قمی در کنار دیگر حجاج هستند، حضور خود و هیئت همراه را وظیفه دانسته و از نقش محوری و ارزنده آن بزرگوار و دیگر علما در راستای پیشتازی و مجاهدت در نهضت انقلاب اسلامی و نیز حوزه علمیه تقدیر و تشکر کرد.

بیت ایشان نیز ضمن تشکر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه از خداوند منان خواستار رقم زدن آنچه صلاح و مرحمت خود می‎داند، شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان