در نشست کمیته رسانه جبهه مردمی؛

ذوالقدر: راه غلبه بر راهبرد دشمن تجمیع همه ظرفیت های انقلاب است

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: راه غلبه بر راهبرد دشمن که انقلاب زدایی است، تجمیع همه ظرفیت های انقلاب است که باید به صورت جبهه باشد.

ذوالقدر: راه غلبه بر راهبرد دشمن تجمیع همه ظرفیت های انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب صبح امروز در نخستین نشست کمیته رسانه این جبهه اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی بزرگ ترین حادثه تاریخ کشور ما و بزرگ ترین حادثه تاریخ معاصر جهان بود و هست، امروز حقیقتا در معرض خطر قرار دارد. 

وی افزود: دشمن فهم درستی از مسائل کشور ما دارد، دشمن احساس کرده که همه داشته ها و افتخارات ما، محصول انقلاب است و لذا از سال ها پیش همه تمرکز خود را روی «انقلاب زدایی» گذاشته است. 

ذوالقدر با بیان اینکه دشمن برای توقف انقلاب و بازگشت مجدد به ایران، جبهه عظیمی ایجاد کرده، گفت: ما نمی توانیم بدون ایجاد یک جبهه تمام عیار، با این جبهه عظیم مواجه شویم. نیروهای انقلابی بی شماری در کشور وجود دارد و به نظرم انقلاب ثروت اجتماعی عظیمی در اختیار دارد اما تبدیل به سرمایه نشده است. 

وی با بیان اینکه نیروهای ما هرز می روند و گاه صرف برخورد با یکدیگر می شوند گفت: راه غلبه بر راهبرد دشمن که انقلاب زدایی است، تجمیع همه ظرفیت های انقلاب است که باید به صورت جبهه باشد. 

ذوالقدر با تاکید بر اینکه جبهه نباید با نگاه سیاسی به عنوان یک تشکل سیاسی باشد تصریح کرد: این جبهه باید با نگاه دفاع مقدس و اینکه آن طرف جبهه ای حضور دارد و میان این دو، جنگ تمام عیاری برقرار است، فعالیت کند. 

وی ادامه داد: باید با رویکرد صحیح مردم سالارانه، همه ظرفیت ها به کار گرفته شود نه اینکه از مرکز برای نیروهای عظیم انقلابی تصمیم گرفته شود. این رویکرد صحیح نیست و در تئوری و عمل جواب نمی دهد. 

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه یکی از کارهای جدی ما ورود به عرصه انتخابات نه با نگاه حزبی است گفت: نگاه حزبی یعنی اینکه تصمیم بر این باشد جبهه به قدرت برسد و روش حزبی یعنی اینکه افرادی در مرکز بنشینند و بدون مشارکت بدنه برای آن تصمیم بگیرند. 

وی با توصیف انتخابات سال آینده به جنگ سرنوشت گفت: اگر نیروهای انقلاب با توجه به شرایط کشور و شرایط بین المللی، نتوانند دولت انقلابی تشکیل دهند و مشکل مردم را برطرف کنند، حتما فردا دیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر