تجمع طلاب و فضلای غیرایرانی در واکنش به فاجعه منا برگزار شد

گروه حوزه‎های علمیه: تجمع بزرگ طلاب و فضلای غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه در اعتراض به بی کفایتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم عظیم حج، در مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) در این مراسم که صبح امروز 8 مهر با حضور جمع کثیری از طلاب و فضلای جامعةالمصطفی العالمیه از ملیت­های مختلف به همراه خانواده های آنان برگزار گردید، طلابی از ملیت­های عراق، پاکستان، لبنان، افغانستان و ... به نمایندگی از هموطنان خود، به سخنرانی پرداخته و بی لیاقتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج امسال و فاجعه خونین سرزمین منا را به شدت محکوم نمودند.

سخنرانان در این مراسم با تأکید بر مسئولیت سنگین آل سعود در حوادث تلخ مراسم حج امسال که به کشته و زخمی شدن هزاران زائر بیت الله الحرام منجر شد، از مسئولان و سازمان­های بین المللی خواستند تا با بررسی و پی گیری دقیق این فجایع، عوامل اصلی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

نمایندگان طلاب و فضلای غیرایرانی همچنین در سخنان خود، با تاکید بر بی کفایتی رژیم آل سعود در تأمین امنیت حجاج بیت الله الحرام، خواستار مدیریت برگزاری مناسک حج توسط شورایی متشکل از نمایندگان تمام کشورهای اسلامی شدند.

شایان ذکر است در این تجمع، طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه، با سر دادن شعارهایی، بی کفایتی رژیم سعودی در برگزاری مناسک حج و سوء مدیریت آنان در خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام را محکوم کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان