ماهان شبکه ایرانیان

حسنی آهنگر در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

تلاش ۱۶۰ مرکز علمی نظام سلطه برای نفوذ در جمهوری اسلامی

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) از برنامه ریزی و تلاش حدود ۱۶۰ مرکز علمی و دانشگاهی نظام سلطه در سطح اروپا و آمریکا و منطقه برای نفوذ در جمهوری اسلامی خبر داد.

تلاش 160 مرکز علمی نظام سلطه برای نفوذ در جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا حسنی آهنگر، رئیس جامع دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز در حاشیه اولین همایش «نظام سلطه و جریان نفوذ» در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی در جریان جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی، اظهار داشت: بعد از اینکه این تهدیدات به نتیجه نرسیده، دشمن تلاش خود را در حوزه فرهنگی، فکری و سیاسی آغاز کرده و عملا سعی کرده است با این نوع تهدید و در قالب «نفوذ» برنامه های خود را پیش ببرد.

وی افزود: دانشگاه‌ها و اتاق‌های فکر نظام سلطه و لابی‌های مختلف از جمله آیپک و احزاب سیاسی و به ویژه رسانه های جریان سلطه تلاش می کنند تا برنامه هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کنند و شورای امنیت ملی امریکا به رهبری رئیس جمهور این کشور سردمدار این جریان است.

حسنی آهنگر خاطر نشان کرد: آنها به دنبال آن هستند که با دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای و البته با پوشش دیپلماسی علمی و آموزشی، جریان نفوذ را در کشور ما عملیاتی کنند، در این رابطه حدود 160 موسسه شناسایی شده اند که در اروپا، آمریکا و برخی کشورهای منطقه مستقر هستند و راهبردهای نظام سلطه را به عملیات تبدیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در این زمینه یک نقشه جامع و پیچیده تهیه شده است که جا دارد مراکز علمی و دانشگاهی ما در قالب جبهه فرهنگی انقلاب این نقشه را رصد و پایش کنند و خودشان نیز نقشه جامعی طراحی کنند و عملا برای مسئولان، مردم و نخبگان کشور، آن را در قالب گفتمان رایج ترسیم کنند.

حسنی آهنگر خاطر نشان کرد: موفقیت این کار منوط به شناخت دقیق و پی بردن به عمق این نقشه دشمن است که دانشگاه امام حسین (ع) در قالب همایش نظام سلطه و جریان نفوذ و 76 نشست علمی که در دانشگاه‌ها برگزار کرده، این برنامه را در دست تبیین دارد.

وی تصریح کرد: یک گروه نخبه و در عین حال فاسد صهیونیست سردمدار تهیه نقشه جامع نظام سلطه هستند و تعیین می کنند که جهان به کدام سمت بروند؛ ما تلاش کرده‌ایم این گفتمان را ترویج کنیم که انقلاب اسلامی نباید آینده خود را در قالبی که آنها تعریف کرده‌اند ترسیم کنند و خودش باید بر اساس مبانی نظری دینی، مسیر حرکت آینده را ترسیم کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان