ماهان شبکه ایرانیان

برپایی نشست‌های گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای خاتم

گروه اندیشه: ویژه برنامه «گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه فجر از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم، گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی عنوان ویژه برنامه‌ای است که با هدف تبیین وصیت‌نامه شهدا و انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان به مناسبت دهه فجر از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود.

با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند‌ «وصیت‌نامه امام (ره) و شهدا منشور معنوی انقلاب است»، این نشست‌ها با محور وصیتنامه شهدا در روزهای چهارشنبه، 14 بهمن و شنبه، 17 بهمن در سالن آمفی تئاتر خاتم(ص) برگزار می‌شود.

این برنامه که در برگزاری آن پایگاه بسیج شهیدان پالوده و حوزه مقاومت شهید صیادشیرازی مشارکت دارند با حضور ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج‌، صاحب‌نظران و جمعی از جوانان و خانواده شهدا برگزار و ضمن گرامیداشت یادمان شهیدان پالوده و عالمی، وصیتنامه این دو شهید بازخوانی و تبیین خواهد شد.

یادمان شهیدان پالوده با حضور خانواده شهیدان پالوده روز چهارشنبه، 14 بهمن ساعت 16 و یادمان شهیدان عالمی با حضور خانواده شهیدان عالمی در روز چهارشنبه، 21 بهمن‌ماه ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر خاتم (ص‌) برگزار می‌شود.

فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی در ویژه برنامه‌های دهه فجر میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان