ماهان شبکه ایرانیان

هفته بزرگداشت شهید صدر برگزار می‌شود

گروه اندیشه: هفته بزرگداشت شهید صدر با حضور آیت‌الله اراکی،‌ تسخیری و جمعی از اساتید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ ویژه برنامه‌های ایام سالگرد شهادت شهید صدر و خواهرش از 19 فروردین به مدت یک هفته در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.
هفته بزرگداشت شهید صدر، با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهید صدر و دانشگاه امام صادق (ع) از پنجشنبه ١٩ فروردین آغاز شده و تا 24 فروردین ادامه خواهد داشت.
در نشست‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود، آیت‌الله محمدعلی تسخیری، آیت‌الله محسن اراکی (از شاگردان مکتب شهید صدر)،حسن رحیم‌پورازغدی و ژولیان پلیسیه به سخنرانی و بررسی ابعاد مختلف اندیشه و سیره شهید محمدباقر صدر می‌پردازند.
در این هفته بزرگداشت، روز شنبه 21 فروردین از ساعت 18 آیت‌الله محمدعلی تسخیری با عنوان «شهید صدر و مقاصد شرعی در حوزه‌ اقتصاد اسلامی»، ژولیان پلیسیه همین روز، در ساعت 19 و در خصوص «شهید صدر و صدود تفکر شیعه به جهان معاصر»، روز یکشنبه 22 فروردین ساعت 18، حسن‌رحیم پورازغدی با عنوان «شهید صدر از فاتحان نهضت تولید علم در عرصه علوم انسانی با رویکرد اسلامی»، دوشنبه 23 فروردین، ساعت 18 نشست تخصصی اساتید اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) درخصوص «بررسی ظرفیت‌های اندیشه‌های شهید صدر در دست‌یابی به مدل اقتصادی اسلامی-ایرانی» و سه شنبه 24 فروردین آیت‌الله محسن اراکی با عنوان «مبانی فقهی نظام در مکتب شهید صدر» به ایراد مباحث خود خواهند پرداخت.
همچنین نمایشگاه عکس، تاریخ شفاهی ،‌نمایشگاه آثار، نشست اساتید و جلاست نقد و بررسی پایان‌نامه‌های مربوط برنامه‌های جنبی هفته بزرگداشت شهید صدر است.
همچنین کتاب‌های عربی و فارسی شهید صدر با تخفیفی در طول هفته بزرگداشت عرضه خواهد شد.
گفتنی است این هفته که از 19 تا 24 فروردین برگزار می‌شود، در دانشگاه امام صادق(ع) به نشانی بزرگراه چمران، بلوار مدیریت برگزار می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان