ماهان شبکه ایرانیان

در جشنواره ای آمریکایی

موفقیت جدید برای «دخترک آت آشغالی»/ چند جایزه به ایران رسید

انیمیشن «دخترک آت آشغالی» و فیلم های «شکار» و «سکوت» از جشنواره ای آمریکایی جوایزی را به دست آوردند.

موفقیت جدید برای «دخترک آت آشغالی»/ چند جایزه به ایران رسید

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بین المللی Atlas & Aeris آمریکا از تاریخ 15 تا 31 ژانویه برابر با 26 دی تا 12 بهمن در شهر بوستون آمریکا برگزار شد که در این دوره جشنواره میزبان 50 اثر شامل 45 فیلم و 5 فیلمنامه از 17 کشور جهان بود.

هیاتی متشکل از فیلمسازان مستقل که سابقه دریافت جوایز معتبر جهانی دارند مسئولیت انتخاب و داوری آثار را بر عهده داشتند که در این رقابت انیمیشن کوتاه «دخترک آت آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری جایزه بهترین طراحی صحنه، فیلم کوتاه «شکار» به کارگردانی زهرا جعفری جایزه بهترین فیلم هنری و «سکوت» به کارگردانی زهرا جعفری و تصویربرداری سعید حصاری جایزه بهترین تصویربرداری را از سومین دوره این جشنواره دریافت کردند. این سی و سومین جایزه انیمیشن کوتاه «دخترک آت آشغالی» است.

انیمیشن کوتاه «دخترک آت آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری بر مبنای فیلمنامه شلاله خیری و با الهام از شعری از تیم برتون ساخته شده است. این فیلم محصول سال 1392 است که در 15 دقیقه و 22 ثانیه تولید شده است.

انیمیشن «دخترک آت آشغالی» در مورد دختری تنها و متفاوت است که به خاطر ظاهر عجیب و غیر متعارف در شهر محل زندگی خود همیشه مورد رفتارهای بد و اذیت و آزار قرار می گیرد و از همه جا طرد می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان