ماهان شبکه ایرانیان

ابوترابی فرد در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر:

شهدای هفتم تیر ایران را به جبهه واحد مبدل کردند

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: وعده الهی این بود که شهدای هفتم تیر ایران را به جبهه واحد مبدل کند.

شهدای هفتم تیر ایران را به جبهه واحد مبدل کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن ابوترابی فرد عصر امروز در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در یادمان این شهدا گفت: دشمن از این جبهه مستحکم به دلیل فهم درست از اسلام و ایستادگی در کنار اصول ناامید بود و راهی جز حذف آنان پیش روی خود نمی دید. اما وعده الهی این بود که این شهادت، ایران را به یک جبهه واحد مبدل کند.

ابوترابی فرد گفت: هر گونه زاویه از این راه و تزلزل در عزم و اراده آغازی برای شکست جامعه اسلامی است و تمام دغدغه رهبری و عزم دلسوزان انقلاب در این مقطع از تاریخ انقلاب تمسک به اسلام ناب و ایستادگی به اصول و ارزش ها تا پیروزی نهایی است و این راه عزت و اقتدار ماست.

وی ادامه داد: مشکل انسان ها فهم، دریافت و معرفت حق نیست؛ مشکل جامعه بشری بعد از فهم، شناخت و معرفت حق، ایستادگی در کنار حق و استقامت و پایداری است و این واقعیتی است که جامعه بشری همیشه از آن زاویه داشته است.

ابوترابی فرد با بیان این که ایستادگی به اصول و مبانی رمز پیروزی در دنیا و سرافزای در دنیا و آخرت است افزود: ایستادگی بعد از شناخت راه و تعیین مسیر حرکت است.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: با ورق زدن این برگ های زرین، یک ملت تحت رهبری و زعامت بنیانگذار انقلاب پرچم اسلام را برافراشت و یک سخن که آن قبول ربوبیت خدا بود، با عزم راسخ برای پیمودن این راه، نزاع سختی با نظام دیکتاتوری شاه داشت.

ابوترابی فرد اضافه کرد: کار سخت مردم ایران با پیروی انقلاب بر رژیم شاه آغاز شد و چالش های سختی برای ما برنامه ریزی کردند.

وی افزود: این سنگ بنای مستحکم که بر اصول و مبانی روشن دین استوار بود که با دو رکن کلیدی که جمهوریت آن در حضور و مشارکت مردم و تعیین سرنوشت خود در کنار صندوق های رای و اسلامیت آن در اصل محوری و کلیدی ولایت فقیه، ولایت، رهبری و زعامت و مدیریت فقیه عادل شجاع متواضع در برابر خدا و بندگان خدا و مقام در برابر دشمنان خدا معنا می یافت، مسیر حرکت انقلاب را به درستی رقم زد.

وی همچنین گفت: انسان هایی که خداوند در جان آنان حکومت می کند از تعلقات دنیا پاکیزه هستند، آنچه قرآن بر آن تاکید دارد، شناخت، باور و تمسک به حق و ایستادگی در کنار حق است که دستاورد ایمان و عمل صالح است.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی در زمان حضرت علی (ع) به سه گروه ناکثین، مارقین و قاسطین تقسیم شد، اظهار کرد: ریشه همه این نزاع ها در آن جامعه فاصله گرفتن از حق و دلبستگی به دنیا بود اما ایستادگی بر حق رمز پیروزی در دنیا و آخرت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان