کتاب «اسلام، دین بیداری» منتشر شد

گروه اندیشه: کتاب «اسلام، دین بیداری» تألیف محمد العاصی، عضو شورای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همت دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌ (ایکنا)، کتاب «اسلام، دین بیداری» نوشته استاد محمد العاصی، رئیس مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن و عضو شورای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
این کتاب از 3 فصل و دو پیوست تشکیل شده است: فصل اول به انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ایران می‌پردازد و در فصل دوم جهان اسلام؛ فرصت‌ها و تهدیدها بیان می‌شود. فصل سوم نیز به اسلام در آمریکا و سیاست‌های دولت آمریکا می‌پردازد و در بخش پیوست هم ابتدا چند و چونی درباره نخستین تفسیر قرآن به زبان انگلیسی از سوی نویسنده می‌پردازد و سپس گزارشی از فعالیت سابق این اندیشمند به عنوان امام جمعه سابق واشنگتن دی سی بیان می‌شود.
محمد العاصی، اندیشمند مسلمان سوری‏ الاصل متولد ایالات متحده آمریکاست که در این کشور و انگلیسی‏ زبانان شناخته شده است. العاصی در مجله کرسنت اینترنشنال و نشریه بین‌المللی خبری «هلال احمر» مقاله می‌نویسد و در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، کانادا و اروپا به طرح مباحث اسلامی می‌پردازد. او 12 سال است که مشغول نوشتن اولین تفسیر قرآن کریم به زبان انگلیسی به نام «عروج» است. وی عضو مؤسسه افکار معاصر اسلامی نیز است که در مجامع مختلف از شاگردان و همراهان دکتر کلیم صدیقی شمرده می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر