ماهان شبکه ایرانیان

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌کند:

بررسی طرحواره‌های قرآنی پیرامون خانواده و خویشاوندان

گروه اندیشه: کارشناس آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از برگزاری کارگاه آموزشی درباره بررسی‌ طرحواره‌‌های قرآنی پیرامون خانواده و خویشاوندان در اواخر مهرماه خبر داد.

الهام رضانژاد، کارشناس آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان « بررسی طرحواره‌های قرآنی پیرامون خانواده و خویشاوندان» خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: این کارگاه آموزشی روز سه‌شنبه 27 مهرماه از ساعت 8 الی 12 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با سخنرانی شهریار ناظری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه شناخت الگو‌های زوجیت و تولید مثل، شناخت الگوهای حریم جنس و جنسیت، شناخت حریم عمومی و خصوصی، تحریم نکاح، پیوندهای خویشاوندی و غیر خویشاوندی و ارتقاء دانش نظری درباره تحلیل بافت زبان قرآن با رویکردهای زبان شناسی است.
رضا نژاد بیان کرد: هزینه ثبت‌نام برای افراد عمومی 50 هزار تومان و دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها 40 هزار تومان است و به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد که ارزش علمی و اداری دارد و مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با 88608984 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان