ماهان شبکه ایرانیان

آرمان شهدا، نجات‌بخش کشور است

استاندار البرز همزمان با ایام دهه فجر با خانواده دو شهید در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

آرمان شهدا، نجات‌بخش کشور است

به گزارش ایسنا، سید حمید طهایی روز یکشنبه - 17بهمن ماه - با حضور  در منزل خانواده شهیدان محمود روزبهانی و حسین شعبانی‌ در شهرستان نظرآباد، گفت: در شرایط کنونی صیانت از نظام و حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای شهدا اهمیت بسزایی دارد. هرکس به قدر وسع و توانی‌ که دارد، باید در حفظ‌ آرمان‌های شهدا تلاش‌ کند و اجازه ندهد اهدافی که شهدا به خاطر آن جان خود را نثار کردند، به فراموشی سپرده شوند.

وی ادامه داد: این آرمان‌های شهدا هستند که باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند، دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به‌ کشور بزند. واقعیت این است در عرصه‌های مختلف اجتماعی هر زمان‌که از این‌آرمان‌ها دور شده‌ایم، شاهد بودیم که مسائل، مصائب و مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و اقشار مختلف به‌وجودآمده است.

طهایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ویژگی‌های خانواده شهدا اشاره‌ کرد وگفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ولی‌نعمتان ما هستند و باید اهتمام بورزیم تا  انقلاب امام عزیزمان به دست نااهلان نیفتد. مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان