ماهان شبکه ایرانیان

بررسی سیمای خانواده از منظر دین و روان در فرهنگسرای معرفت

گروه اندیشه: نشست «خانواده از منظر قرآن» با حضور مدرس دانشگاه و کارشناس حوزه خانواده برنامه‌های صدا و سیما در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای معرفت در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد برمایی، کارشناس برنامه رسانه ملی به بررسی موضوع خانواده از منظر قرآن و روانشناسی می‌پردازد.
در این جلسه از سلسله برنامه‌های در پرتو نور( تفسیر موضوعی قرآن کریم )، این کارشناس سبک زندگی اسلامی به بررسی ویژگی‌های خانواده سالم از دیدگاه دین و دانش پرداخته و به تطبیق الگوهای هنجاری خانواده در قرآن و مشکلات کنونی خانواده‌ها خواهد پرداخت.
گفتنی است حجت‌الاسلام محمد برمایی، کارشناس این برنامه از فعالان فرهنگی حوزه خانواده در مؤسسه بارش و از اساتیدی است که برنامه‌های بسیار زیادی را تحت عنوان باشگاه همسران جوان، باشگاه پدران و دختران و... در مراکز فرهنگی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به اجرا در آورده است
.
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه 26 مهرماه از ساعت 16 به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با 44301444 تماس بگیرند
.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان