فرماندار آبادان:

کار بازشماری صندوقهای رای شورای اسلامی شهر آبادان آغاز شد

آبادان- فرماندار شهرستان آبادان از آغاز کار بازشماری صندوقهای رای شورای اسلامی شهر آبادان در محل این فرمانداری خبر داد.

کار بازشماری صندوقهای رای شورای اسلامی شهر آبادان آغاز شد

عزیزاله شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این چهارمین مرحله از شمارش آرای مردم آبادان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است، گفت: آخرین مرحله بازشماری صندوقهای رای در آبادان با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت مرکزی نظارت در فرمانداری در حال انجام است. 

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای بازشماری صندوقها در اختیار نمایندگان اعزامی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات فراهم و در اختیار آنان قرار داده شده است. 

شهبازی از آمادگی 100 درصدی فرمانداری آبادان برای همراهی با هیئت اجرایی و به دستور هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات برای بازشماری صفر تا 100صندوقها (یک تا 93 صندوق نهایی) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مرکزی انتخابات افرادی مسلط، حرفه ای و کاردان هستند، اظهار کرد: اینکه چند صندوق بازشماری شود به تصمیم و تشخیص هیئت نظارت مرکزی بستگی دارد و ما تنها کار پشتیبانی را به انجام می رسانیم. 

فرماندار آبادان گفت: در این مرحله از بازشماری صندوقهای رای، ما تابع نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم و آمادگی هرگونه همکاری را با آنان داریم. 

شهبازی همچنین با بیان اینکه در کار بازشماری امروز، منتخبان مردم آبادان در شورای شهر و تعدادی از معترضان حاضر و بر کار بازشماری نظارت دارند، افزود: علاوه بر این، هیئت نظارت مرکزی انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبادان نیز حضور دارند. 

وی اظهار کرد: برای بازشماری آرا از افراد کاردان، آموزش دیده و کارشناسان فرمانداری بهره برده ایم. 

شهبازی تصریح کرد: اعلام نتیجه نهایی بازشماری آراء، توسط نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام می شود و هنوز زمان دقیق آن معلوم نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان