با حضور در زندان مرکزی صورت گرفت

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان قزوین با زندانیان

مسئولان قضایی استان قزوین با حضور در زندان مرکزی قزوین با زندانیان از نزدیک دیدار و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، مسئولان قضایی استان قزوین با حضور در زندان مرکزی قزوین با زندانیان از نزدیک دیدار و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در این دیدار بیان داشت: در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان، جمعی از مسئولان قضایی امروز برای دیدار با زندانیان در زندان مرکزی قزوین حاضر شدند.

صادقی نیارکی ادامه داد: در طول سال این ارتباط با حضور قاضی ناظر زندان وجود دارد ولی در این دیدار بستری فراهم می‌شود تا برخی مسائل و یا مسائل احتمالی به سرعت حل شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین در این دیدار عنوان کرد: در دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان که در حضور مسئولین زندان و اداره کل انجام شد، درخواست‌های زندانیان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

حمیدرضا فراست طلب خاطرنشان کرد: حضور قضات در زندان و دیدار حضوری با مددجویان، ضمن ایجاد آرامش و اطمینان بیشتر آنان، در بررسی وضعیت پرونده زندانیان و اعطای امتیازات از جمله آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی پایان حبس بسیار موثر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان