ماهان شبکه ایرانیان

پوشش زنده؛

دقیقه ۹۰ ؛ پرسپولیس ۳ - تراکتورسازی صفر/ کامیابی‌نیا اخراج شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان تهرانی و تبریزی به سه امتیاز سرنوشت‌ساز این بازی نیاز دارند.

دقیقه 90 ؛ پرسپولیس 3 - تراکتورسازی صفر/ کامیابی‌نیا اخراج شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیستم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این بازی با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. مهدی طارمی(2)، رامین رضاییان(24) و وحید امیری(64) برای پرسپولیس گل زدند.

 تراکتورسازان در حالی گام در این میدان گذاشتند که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارند. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی(82 صادق محرمی)، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی کاظمی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، جاسم کرار، شهرام گودرزی(29 لوسیانو ادینیو)، محمد نوری، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی و مهدیزاده.

* درگیری بین کامیابی نیا و حاتمی باعث شد داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان بدهد که به خاطر این کارت کامیابی نیا سه اخطاره شد و دربی را از دست داد. وی به خاطر ادامه اعتراض هایش از داور کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

* دقیقه 82 : سرمربی پرسپولیس سروش رفیعی را از زمین بیرون کشید و صادق محرمی را به جای وی به میدان فرستاد.

* دقیقه 76 : مهدی طارمی پشت مدافعان تراکتورسازی صاحب موقعیت خوبی شد که تحت فشار مدافعان حریف توپ را به بیرون زد.

* 72 : خطایی که روی مهدی طارمی صورت گرفت پرسپولیس را صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه کرد که این ضربه را رضاییان زد و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

* دقیقه 67: پرسپولیسی ها که در ضد حملات خطرناک بودند توسط مهدی طارمی صاحب یک موقعیت خوب دیگر شدند که پاس عرضی این بازیکن از مقابل دروازه خالی و وحید امیری به بیرون رفت.

* دقیقه 64 : پرسپولیس در یکی از معدود حملاتش از سمت راست به دروازه حریف نزدیک شد و سروش رفیعی توپ عالی را روی دروازه ارسال کرد که وحید امیری با ضربه سر زیبا گل سوم را به ثمر رساند.

* دقیقه 60 : تراکتورسازی که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد رو به ارسال  های بلند آورد تا شاید بتواند دروازه حریف را باز کند.

* دقیقه 55 : پرسپولیس توانست با حفظ توپ سرعت ابتدای نیمه دوم تراکتورسازی را بگیرد و بازی را به تعادل بکشاند. 

* دقیقه 48 : پرسپولیس در اولین موقعیت جدی نیمه دوم خود توسط وحید امیری ضربه محکمی را به سمت دروازه حریف زدند که اخباری این توپ را دفع کرد.

* دقیقه 47 : شروع نیمه دوم با حملات تراکتورسازی همراه بود. شاگردان قلعه نویی با عطش بیشتری به دنبال رسیدن به گل بودند.

* دقیقه 44 : سروش رفیعی در صحنه ای که برای زدن توپ به هوا برخواست با ضربه زانوی هادی محمدی به کمرش نقش بر زمین شد و از درد به خودش پیچید و به بیرون زمین منتقل شد.

* دقیقه 31  : پرسپولیس صاحب یک موقعیت ایده آل دیگر برای گلزنی شد که مهدی طارمی در موقعیتی عالی توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید.

* دقیقه 29: امیر قلعه نویی اقدام به اولین تعویض کرد و لوسیانو ادینهو را به جای شهرام گودرزی وارد زمین کرد.

* دقیقه 24: پرسپولیسی ها در معدود موقعیت های بعد از گل وارد محوطه جریمه حریف شدند و پس از آنکه طارمی و امیری نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند، رامین رضاییان با ضربه پای چپ گل دوم را به ثمر رساند.

* دقیقه 20 : تراکتورسازی از سمت راست خود و نزدیک به محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را کرار جاسم روی دروازه ارسال کرد و مدافعان میزبان توپ را دفع کردند.

* دقیقه 15: شاگردان برانکو برای آرام کردن بازی اقدام به دادن پاس های کوتاه پرتعداد در زمین خود شدند و قصد داشتند میل تهاجمی حریف را بگیرند.

* دقیقه 12 : تیم تبریزی در ادامه تلاشش برای رسیدن به گل تساوی چند اوت را روی دروازه میزبان پرتاب کرد اما ثمری برای این تیم نداشت.

* دقیقه 11: تراکتورسازی صاحب نخستین موقعیت جدی خود شد اما عجله بازیکنان این تیم باعث شد مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کنند.

* دقیقه 10: مصدومیت محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

* دقیقه 7 : تراکتورسازی برای رسیدن به گل تساوی عجله زیادی داشت که بازیکنان پرسپولیس با علم به این موضوع سعی در حفظ توپ داشتند.

* دقیقه 5 : بعد از گل پرسپولیس بازی آرام شد و سرخپوشان تهرانی سعی در حفظ توپ در میانه زمین داشتند.

* دقیقه 2 : پرسپولیسی ها برای اولین بار وارد محوطه جریمه حریف حاضر شد و در یک رفت و برگشت مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک دروازه تراکتورسازی را باز کرد. کادر فنی و نیمکت نشینان تراکتورسازی به این صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند طارمی در آفساید بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان