فیلم‌های دیدنی تابستان ۲۰۱۷ – قسمت پنجم

لوگان خوش‌شانس &#۸۲۱۱; Logan Lucky خوشبختانه بازنشستگی زود هنگام و خودسرانه‌ی استیون سادربرگ (Steven Soderbergh) هم مانند کن لوچ (Ken Loach) کوتاه‌مدت بود

لوگان خوش‌شانس – Logan Lucky
خوشبختانه بازنشستگی زود هنگام و خودسرانه‌ی استیون سادربرگ (Steven Soderbergh) هم مانند کن لوچ (Ken Loach) کوتاه‌مدت بود. در حال حاضر و در این فیلم با فیلم‌نامه‌نویسی تازه‌کار همکاری کرده است. بازیگران این فیلم آدام درایور (Adam Driver)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، کایلی کیوگ (Riley Keough) که سه برادر از خانواده‌ای بدشانس و کارگری‌اند که درصدد به ثمر نشاندن برنامه‌ی دزدی 14 میلیون دلاری از مسابقات ماشین‌رانی نسکار در کارولینای شمالی هستند. دنیل کریگ هم اولین حضورش جلوی دوربین را پس از فیلم‌های جیمز باند در این فیلم دارد.
فیلم در 17 آگوست در استرالیا، 18 آگوست در آمریکا و 25 آگوست در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.شب سخت – Rough Night
این فیلم که اولین کار کارگردان است به ماجرای داستان زنانی می‌پردازد که قبل از ازدواج به برنامه‌ی خوش‌گذرانی پرداخته‌اند و مردی که مسئول سرگرمی شبشان بوده است کشته می‌شود. عجیب است که این اتفاق زیاد می‌افتد. این ساقدوش‌ها و دوستشان (بازیگران) به‌اندازه‌ای خوب هستند که فیلم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد. اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) را اولین بار است که پس از فیلم «دنیای روح» Ghost World در نقش و فیلمی کمدی رمانتیک می‌بینیم. جیلیان بل (Jillian Bell) بازیگر فیلم «22 جامپ»، ایلنا گلیزر (Ilana Glazer) و کیت مکینون (Kate McKinnon) که به‌تازگی در نقش هیلاری کلینگتون در برنامه زنده شنبه‌شب حضور به هم رسانده بود، بازیگران فیلم هستند.
فیلم در 15 جولای در استرالیا، 16 جون در آمریکا و 25 آگوست در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.
مربع – The Square
روبین استلند ( Ruben Östlund)، فیلم‌ساز سوئدی امسال در جشنواره کن با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شد و جایزه‌ی نخل طلایی را برای فیلم خوبش، از آن خود کرد. بازیگر این فیلم کلائس بنگ (Claes Bang) بازیگر سریال‌های تلویزیونی ست که در نقش مدیر یک گالری هنری در فیلم ظاهر می‌شود و در پی دزدیده شدن موبایلش در یک برنامه هنری توسط دغل‌کاران بسیار عصبانی و ناراحت می‌شود و این حس به درون گالری و کارهایش راه پیدا می‌کند. یکی از صحنه‌های جالب فیلم هم‌زمانی است که هنرمندی در غالب میمون به میان مهمانی رسمی (مهمانان کت‌شلواری و مرتب) می‌آید. خیلی اتفاق‌های عجیب‌وغریب در فیلم می‌افتد.
فیلم 25 آگوست در انگلستان و 27 اکتبر در آمریکا به اکران عموم درمیاید.ساخت آمریکا – American Made
تام کروز (Tom Cruise)‌ پس از «مومیایی» در خیال بازگشت پر شروشور به سینماست. با فیلمی که فیلمی هیجان‌انگیز و شبیه به دیگر فیلم‌هایی است که کروز را در آن دیده‌ایم. داستان فیلم اقتباسی ست از زندگی بری سیل (Barry Seal)، خلبانی که تبدیل به قاچاقچی مواد مخدر می‌شود و سپس به سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا می‌پیوندد و در شلوغی‌های مسائل مربوط به ایران گرفتار و بازداشت می‌شود. فیلم از داگ لیمن (Doug Liman) کارگردان که توانایی‌اش را در نشان دادن هیجانات فیلم «هویت بورن» Bourne Identity نشان داده است هم بهره برده است.فیلم 24 اگوست در استرالیا، 25 آگوست در انگلستان و 29 سپتامبر در آمریکا به اکران عموم درخواهد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر