ماهان شبکه ایرانیان

در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران مطرح شد

تاکید معاون اول قوه قضائیه بر ضرورت وحدت و همدلی بر محور ولایت فقیه در شرایط امروز کشور

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز در شرایطی که نظام سلطه تلاش می‌کند سلطه خود را افزایش دهد و بر ملت‌ها ستم روا می‌دارد و در شرایطی که کشورهای منطقه در آتش استکبار می‌سوزند و در فشار و سختی هستند و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سعی می‌کند فشار مضاعفی را بر جمهوری اسلامی وارد آورد، خیلی بدیهی است که امروز وحدت و همدلی و تشریک مساعی برای گره گشایی ...

/////
به گزارش خبرنگارگروه حقوقی- قضایی خبرگزاری میزان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه امروز (جمعه) طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پایتخت با بیان اینکه خدا را بسیار سپاسگزاریم که حیات ما ادامه پیدا کرد و ماه رمضان دیگری  رادرک کردیم، اظهار کرد: انشاء الله که از تفضلات الهی در این ماه برخوردار شده باشیم و ذخیره‌ای برای باقیمانده عمر ما باشد.

وی با گرامیداشت  یاد و خاطره همه شهدا و شهدای بزرگوار هفتم تیر و سید و سالار شهیدان هفتم تیر دکتر بهشتی گفت: در این ایام یادی می‌کنیم از امام راحل بزرگوارمان و همه شهدا و علو درجات را برای روح امام(ره) و برای شهدای عزیز از خداوند مسئلت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: همچنین طول عمرِ با برکت توأم با عزت و سلامت را برای مقام معظم رهبری خواستاریم .

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: هفته ای که گذشت هفته قوه قضائیه بود؛ این هفته را به خانواده بزرگ قوه قضائیه و همه ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم آنچنان که  شایسته نظام قضایی و شایسته ملت متدین وانقلابی است، انجام وظیفه کنیم.

معاون اول دستگاه قضا  با اشاره به سه محور "قوه قضائیه و امنیت کشور"، "قوه قضائیه و دفاع از منافع مردم و مقابله با چپاولگران و غارتگران بیت‌المال" و "علت هجمه و تخریب نهادهای انقلابی در تمام طول این 4 دهه بعد از انقلاب" گفت: باید به این موضوع پرداخت که سپاه پاسداران، بسیج مردمی ، نهادهای دیگر انقلابی و دستگاه قضایی چرا مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و داخلی قرار می‌گیرند؟

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: قبل از اینکه به این سه مطلب بپردازیم، این را یادآور می شوم که امروز در شرایطی که نظام سلطه تلاش می‌کند سلطه خود را افزایش دهد و بر ملت‌ها ستم روا می‌دارد و در شرایطی که کشورهای منطقه در آتش استکبار می‌سوزند و در فشار و سختی هستند و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سعی می‌کند فشار مضاعفی را بر جمهوری اسلامی وارد آورد، خیلی بدیهی است که امروز وحدت و همدلی و تشریک مساعی برای گره گشایی از مشکلات کشور امری ضروری است.

خبر در حال تکمیل است...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان