ماهان شبکه ایرانیان

مدیر برنامه‌های بازیکن گالا تائید کرد

«وسلی اسنایدر» در راه پیوستن به سامپدوریا

وسلی اسنایدر که سابقه بازی در اینتر را هم دارد قرار است به پیشنهاد سامپدوریا برای جدایی از گالاتاسرای پاسخ مثبت دهد و به زودی دوباره در سری آ بازی کند.

«وسلی اسنایدر» در راه پیوستن به سامپدوریا

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر برنامه‌های وسلی اسنایدر تائید کرده که هافبک حال حاضر باشگاه فوتبال گالاتاسرای ترکیه به دنبال پیوستن به سامپدوریا است.

شب گذشته گزارش شد که باشگاه سامپدوریا ایتالیا پیشنهادی برای ارائه به هافبک اسبق اینتر آماده کرده است و شاید به خاطر آن اسنایدر یک سال زودتر از به پایان رسیدن موعد قراردادش آن را فسخ کند.

گویدو آلبرز، مدیر برنامه‌های بازیکن هلندی، در این باره گفت: وسلی می‌خواهد به سامپدوریا برود. در حال حاضر این تیم اولویت او است، البته که پیشنهادات خارجی دیگری هم دارد. او همیشه هرجا رفته مورد علاقه هواداران بوده است. هرگز هم مشکلی نداشته است، هیچ گاه حاشیه‌ای نداشته است.

ملی‌پوش هلندی در سال 2010 عملکرد فوق‌العاده‎ای در اینتر داشت و در رسیدن این تیم به سه‌گانه اروپا تاثیرگذار بود.او از سال 2013 در گالاتاسرای ترکیه بازی می‌کند. اسنایدر که 33 سال سن دارد فصل گذشته در لیگ ترکیه 5 گل زد و 15 پاس گل داد، هرچند که تیمش در جدول رده‌بندی لیگ در پایان فصل چهارم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان