اگر آخرین داده ها از شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics صحت داشته باشند، سامسونگ توانسته تا در بازار پوشیدنی های هوشمند جایگاه ویژه ای به دست آورد.
فروش محصولات پوشیدنی سامسونگ بالاخره موفق شده تا برای نخستین بار از محصولات شرکت فیت بیت پیشی بگیرد. این موضوع بدون شک، یک دستاورد بزرگ برای کره ای ها است.
محصولات فیت بیت برای مدتی طولانی پس از اپل در جایگاه دوم محبوب ترین دیوایس های پوشیدنی قرار داشتند. سامسونگ حالا موفق شده تا این جایگاه را از فیت بیت بگیرد و در جایگاه دوم بایستد.
در فصل دوم سال گذشته، سهم سامسونگ فقط 6.6 درصد بود ولی این رقم در فصل سوم به 7.5 درصد رسید. در انتهای فصل اول سال 2017 نیز سهم سامسونگ به 12.8 افزایش یافت.
این اولین بار است که سامسونگ بالاخره توانسته تا فیت بیت را پشت سر بگذارد، شرکتی که تخصصش دیوایس های پوشیدنی مثل دستبندهای سلامتی و پایشگر فعالیت های فیزیکی است.
حالا سامسونگ با 12.8 درصد و فیت بیت با 12.2 درصد، چهره جدیدی به لیست داده اند و جایگاه خود را با یکدیگر عوض کرده اند. علت موفقیت سامسونگ، بدون شک عرضه Gear S3 بوده است.
اگرچه اپل فقط یک ساعت هوشمند در این حوزه عرضه کرده و محصولات متنوعی همانند دو شرکت دیگر ندارد اما با اپل واچ، مقتدرانه در جایگاه نخست ایستاده است.