میزان گزارش می‌دهد

دیدار کاوه یغمایی با مخاطبانش در تالار بزرگ کشور/ طنین منشور خواننده راک در تهران +عکس

کاوه یغمایی پس از اجرای موفقیت آمیزی که سال گذشته در تهران برگزار کرد، در جدیدترین سری برنامه‌های خود در شب‌های ۲۲ و ۲۳ تیرماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کاوه یغمایی پس از اجرای موفقیت آمیزی که سال گذشته در تهران برگزار کرد، در جدیدترین سری برنامه‌های خود در شب‌های 22 و 23 تیرماه روی صحنه می‌رود.

جدیدترین آلبوم منتشر شده از کاوه یغمایی، "منشور" نام دارد که از 9 قطعه به نام‌های یادش بخیر، منشور، خاطره بازی، 48 ساعت، زخمی، خصوصی، شب سرد، کوچه و تردید تشکیل شده است.

کاوه یغمایی

در کارنامه این هنرمند عرصه موسیقی راک علاوه بر آلبوم جدید "منشور" آلبوم‌های "مترسک" و "سکوت سرد" به چشم می‌خورد.

از رویدادهای قابل توجهی که در کنسرت قبلی کاوه یغمایی روی داد، حضور سیروان خسروی به عنوان همخوان و نوازنده کیبورد روی صحنه بود.

سیروان خسروی پس از حضور در کنسرت این هنرمند عرصه موسیقی در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت: "تحقق یک رویا؛ لذت بخش‌تر از گوش دادن به اجراى عالى دیشب کاوه و گروهش، دیدن خوشحالى تو چهره خودش و تک تک مردم بود. دم تمام کسایى که با اومدن به کنسرت از یه هنرمند واقعى حمایت کردن گرم. دم خود کاوه هم گرم که تو همه این سال‌ها کم نیاورد. "

کاوه یغمایی

سیروان خسروی نوازندگی کیبورد را در سنین نوجوانی نزد کاوه یغمایی فرا گرفته بود و در سال‌های 79 و 80 نیز به عنوان نوازنده در کنسرت‌های کاوه یغمایی حضور داشت.

کاوه یغمایی 22 و 23 تیرماه در دو نوبت و در ساعت‌های 30: 18 و 00: 22 در تالار بزرگ کشور روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان