به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی مومنین، مدیرکل فروش و خدمات پس از فروش لینده در ایران گفت: بازار ایران بسیار پویا و دارای سرعت رشد بالا در منطقه خاورمیانه است و محصولات مختلفی از جمله معمولی، استاندارد و حتی ارزان قیمت وجود دارد بطوریکه جا برای حضور تولیدکنندگان مختلف هست. ما بهعنوان نماینده لینده در صنعت کاغذ، کارتن و همچنین صنعت پیچ و مهره جزء تولیدکنندگان این کشور محسوب میشود و آشنایی لازم با امر تولید دارد و از دشواریهای تولید و تولیدکننده در کشور آگاه است.
وی درباره بازگشت دوباره لینده به بازار ایران تاکید کرد: مدیران صنایع ایران طی 2 سال اخیر بررسی بسیار دقیقی در مورد برندهای مختلف صنعت لجستیک انجام دادند و به این نتیجه رسیدند لینده از معدود برندهایی است که در این مقطع از شرایط سیاسی دنیا به صورت مستقل، با اطمینان و به صورت رسمی اقدام به حضور پررنگ، فعال و علنی در بازار ایران کرده و لذا میتواند تکیهگاه به نسبت مطمئنی برای صنایع مظلوم کشور باشد.
«کریستوف لوتره» مدیر کل فروش و خدمات پس از فروش شرکت لینده در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه این شرکت برای جلب اطمینان خاطر مشتریان برای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب پس از یه دوره غیبت چهار ساله در ایران تحت تاثیر افزایش فشار تحریمهای بینالمللی و بررسی امکان اعمال مجدد تحریم علیه ایران گفت: ما در کسب و کار حضور داریم، نه سیاست. اما ما اینجا حاضر شدهایم که چه در دوران خوب و چه در دوران بد در ایران به فعالیت خود ادامه دهیم.
«ژروم ونکر» مدیر کل منطقه غرب اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این شرکت آلمانی نیز در این رابطه افزود: نمیخواهیم پیش بینی از وضع سیاسی داشته باشیم اما طی زمان اعمال تحریمها تنها کانال ارتباطی ما کشور چین بود، اما با تغییر شرایط هم اکنون زمانی است که سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند. برخی شرکتها از جمله لینده نیز نشان میدهد که وقت آن رسیده سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند.