قدردانی شفیعی‌کدکنی از فعالیت‌های فرهنگسرای نیاوران

دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا از مسئولان فرهنگسرای نیاوران به خاطر بازسازی، احیا و رونق این مرکز فرهنگی و هنری تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی شفیعی‌کدکنی از فعالیت‌های فرهنگسرای نیاوران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی؛ شاعر و پژوهشگر برجسته کشور روز جمعه در آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی‌نیا هنرمند معلول قطع نخاعی که آثارش را با دهان به تصویر می‌کشد حضور یافت و مورد استقبال سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران قرار گرفت.

وی با اظهار خوشحالی از حضور در این نمایشگاه، در آیین رونمایی آخرین اثر هنرمند شرکت کرد و اظهار داشت که از حضور در چنین نمایشگاهی خوشحالم و از دیدن این آثار بسیار لذت بردم. این هنرمند نقاش نیز در پایان آیین رونمایی، پرتره‌ای که از ایشان کشیده بود به وی اهدا کرد.

دکتر شفیعی‎کدکنی در گفتگو با مدیر عامل بنیاد اظهارداشت فرهنگسرای نیاوران یک سرمایه ملی است و از این که شما برای بازسازی و احیا و رونق آن تلاش می‌کنید سپاسگزارم.

وی افزود اخبار فعالیت‌های جلسات شعر سه‌شنبه‌های نیاوران و جشنواره شعرتان را از طریق فضاهای مجازی پیگیرم و توصیه می‌کنم با همین روال فعالیت‌هایتان را ادامه دهید و نگران مسائل و مشکلات روزمره نباشید.

ایشان در پایان با بدرقه گرم مدیرعامل و شخصیت‌های حاضر در فرهنگسرا به بازدید خود از این نمایشگاه پایان دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان