ماهان شبکه ایرانیان

صدا و سیما و رسانه های جمعی در بیان مقام معظم رهبری

ما باید روز به روز شاهد نوآوری [۱] ، ابتکار، خلاقیت و ارائه کارهای خوب و برجسته در صدا و سیما باشیم و کارگذاران این سازمان، برای جبران مظلومیت صدای حق انقلاب و مقابله با فریاد باطل دشمن برنامه ریزی کنند.

ما باید روز به روز شاهد نوآوری [1] ، ابتکار، خلاقیت و ارائه کارهای خوب و برجسته در صدا و سیما باشیم و کارگذاران این سازمان، برای جبران مظلومیت صدای حق انقلاب و مقابله با فریاد باطل دشمن برنامه ریزی کنند.

 

صدا و سیما به عنوان یک دستگاه تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه های سیاسی، عقاید مذهبی و فرهنگ عمومی مردم، باید هدایتگر جامعه در جهت خیر و صلاح باشد.

 

از علما و صاحب نظران و هنرمندان و دیگر قشرهایی که به نحوی می توانند در رسانیدن این سازمان مهم به جایگاه شایسته خود مؤثر باشند، انتظار دارم که با مدیریت آن همکاری کنند.

 

به طور کلی صدا و سیما مدرسه ای گسترده برای طرح حقایق اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و معارف اهل بیت علیهم السلام به گونه ای اصیل و صحیح گردد.

 

هدف در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، تأثیر گذاشتن بر روی انسان ها و کشاندن آن ها به سمت آن انسانی است که اسلام و بینش انقلابی اسلامی می خواهد آن انسان را بسازد و به وجود بیاورد.

 

هدف این است که صدا و سیما را به آن اوجی برسانیم که کلیه برنامه های مطلوب با بهترین کیفیت ها در جهت رسوخ دادن و نفوذ دادن اندیشه اسلام ناب در زندگی مخاطبینش باشد تا به حد کمال برسد.

 

صدا و سیما به عنوان اثر گذارترین مجموعه فرهنگی کشور، باید همچون سال های اخیر، تقویت وحدت، افزایش امید مردم به آینده روشن کشو، ترغیب ملت به حضور در صحنه های مختلف و افزایش شجاعت مسؤولان و قشرهای تأثیرگذار را سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

«... در گردش گسترده امروز، دره عمیقی میان وضعیت کنونی، با گذشته ای که من آن را دیده بودم، مشاهده شد. بر روی هم، این جور می فهمم که صدا و سیما در حرکت خود که گویا برای همه محسوس است بحمداللّه سمت و سوی لازم را یافته و اراده اصلاح و تکمیل، آن را در پنجه خود گرفته است. ستایش نهایی آنگاه شایسته است که این راه تا پایان پیموده شود، اگرچه راه به سوی برتری و کمال را هیچ پایانی نیست».

................................

رهبر انقلاب: مطبوعاتی که پایگاههای دشمن هستند بعید است که با نصیحت درست شوند.

 

رهبر انقلاب: ردپای منافقین را در برخی مطبوعات می بینم.(3 / 2/79)

 

 


[1] .پایگاه حوزه مجله گلبرگ شماره 53، رسانه ملی(روز صدا و سیما).

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان