حضور شهردار و رییس شورای شهر اسلامی شهر یزد در دفتر ایسنا

«محمدرضا عظیمی زاده» شهردار و حجت الاسلام «عباس زارع» رییس شورای اسلامی شهر یزد به همراه «حسین ساجدی‌فر» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، ضمن آشنایی با فعالیت‌های این دفتر خبری، در گفت‌وگوی تفصیلی به بیان گزارشی از عملکرد شهرداری و شورای چهارم یزد پرداختند.

حضور شهردار و رییس شورای شهر اسلامی شهر یزد در دفتر ایسنا

به گزارش ایسنا، شهردار یزد در جریان این بازدید،‌ انتقاد سالم و نقد منطقی و سازنده را از جمله مهمترین ویژگی‌های رسانه‌ای حرفه‌ای خواند و بیان کرد: شهرداری یزد مدیون قضاوت‌های درست خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی در مورد عملکرد شهرداری است.

وی با بیان این که شهرداری از جمله نهادهایی است که مردم م‌ توانند بیایند و با صدای بلند درخواست‌های خود را مطالبه کنند، افزود: خیلی از دستگاه‌های دیگر هستند که علی‌رغم این که از منابع مردمی استفاده می‌کنند، اثرگذاری مشخصی برای مردم ندارند.

شهردار ارائه خدمات مستقیم و ارتباط نزدیک و مستمر با مردم را از جمله ویژگی‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: ‌نوع خدمات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری به نحوی است که اگر کوچکترین اخلالی در خدمات شهری پیش بیاید مردم به شدت دارای مشکل می‌شوند.

عظیمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد عملکرد شهرداری یزد، تصریح کرد:‌ در دوره چهارم شهرداری و شورای اسلامی مطالبات و انتظارات مردمی بالا رفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در این دوره، درجه شهرداری یزد بعد از 45 سال یک درجه ارتقا یافته است.

وی فعالیت در عمق محلات، فعالیت و ارائه خدمات عادلانه در تمام سطح شهر و ایجاد نظام نگهداری از تأسیسات و امکانات شهری و زیرساخت‌های ایجاد شده را از رویکردهای اصلی شهرداری یزد طی چهار سال گذشته ذکر کرد.

شهردار یزد افزایش بودجه شهرداری از 106 میلیارد تومان به 605 میلیارد تومان را از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره شهرداری ذکر و همچنین بیان کرد:‌ بدهی‌های شهرداری یزد در شهریور 91 بیش از 54 میلیارد تومان بود ولی در حال حاضر و در شرایطی کاملاً منطقی حدود هشت میلیارد تومان است.

ادامه گفت‌وگوی تفصیلی ایسنا با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر در بخش‌های دیگر خبری منتشر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر