سلیمی به مهر خبر داد:

اختلاف وزارت علوم و دانشگاه آزاد حل شد/ تاکید مجلس بر کیفیت‌بخشی

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حل شدن اختلاف اخیر دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم درباره حذف برخی رشته ها، در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

اختلاف وزارت علوم و دانشگاه آزاد حل شد/ تاکید مجلس بر کیفیت‌بخشی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی اختلاف وزارت علوم و دانشگاه آزاد درباره حذف حدود سه هزار کد رشته دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در این جلسه که با حضور وزیر علوم و سرپرست دانشگاه آزاد برگزار شد، بعد از بحث و بررسی از سوی دو طرف و ارائه نظرات اعضای کمیسیون، در نهایت میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم توافق صورت گرفت.

وی درباره جزئیات این توافق گفت: قرار شد از یک طرف، وزارت علوم به گونه ای حرکت و سیاستگذاری کند که دانشگاه آزاد آسیب نبیند و از طرف دیگر، دانشگاه آزاد اسلامی نیز مسئله کیفیت بخشی به رشته ها را جدی تر از گذشته دنبال کند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در این رابطه قرار شد روند حذف کدرشته های دانشگاه آزاد فعلا متوقف شده و دانشگاه آزاد نیز طی حداکثر دو سال آینده برنامه کیفیت بخشی به رشته ها را اجرا کند.

سلیمی تأکید کرد: وزارت علوم باید این مسئله را مدنظر قرار دهد که اگر قرار باشد با این شیوه برخورد کند، بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد به تعطیلی کشیده می شود و با یک بحران در کشور مواجه می شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر