ماهان شبکه ایرانیان

شمخانی:

نباید مجاهدت ها برای حفظ امنیت و استقلال کشور فراموش شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نبایستی اجازه داد مجاهدت هایی که برای حفظ امنیت، استقلال و پیشرفت کشور صورت گرفته است در مرور زمان مورد فراموشی قرار گرفته و یا تحریف شود.

نباید مجاهدت ها برای حفظ امنیت و استقلال کشور فراموش شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در دیدار با پیشکسوتان ایثار و شهادت استان خراسان رضوی، وظایف مهم ایثارگران را حضور فعال در عرصه انتقال فرهنگ انقلابی و رویکرد جهادی برای حل مسائل و مشکلات به نسل های آینده دانست.

وی افزود: نبایستی اجازه داد مجاهدت هایی که برای حفظ امنیت، استقلال و پیشرفت کشور صورت گرفته است در مرور زمان مورد فراموشی قرار گرفته و یا تحریف شود.

دریابان شمخانی گفت: پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه ارزشمندی هستند که بایستی در نبرد با فساد اقتصادی و آسیب های اجتماعی امروز نیز مورد استفاده قرار گیرند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی حفظ انسجام داخلی نظام و همدلی به منظور عبور از مشکلات کشور و کمک به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را ضروری و وظیفه ملی و دینی دانست و تصریح کرد شیوه بکارگیری تمام ظرفیت ها و فرصت ها با استمداد از تجربه دفاع مقدس می تواند امروزه نیز گره گشای بسیار از مشکلات کشور باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان