ماهان شبکه ایرانیان

صادقیان: به خاطر کریمی نفت را انتخاب کرده‌ایم

هافبک جدید تیم نفت اظهار کرد: بازیکن این تیم به دلیل حضور علی کریمی نفت تهران را انتخاب کرده‌اند.

صادقیان: به خاطر کریمی نفت را انتخاب کرده‌ایم

به گزارش ایسنا، پیام صادقیان هافبک جدید تیم فوتبال نفت تهران در حاشیه تمرین امروز این تیم درباره پیوستنش به نفت اظهار کرد: امیدوارم سال خوبی باشد. صحبت‌هایی با علی کریمی انجام دادم و به خاطر ایشان به نفت پیوستم. طبیعتا یکی از علل عمده پیوستن سایر بازیکنان به نفت نیز حضور علی کریمی در این تیم است.

وی افزود: ما می‌دانیم که نفت چه مشکلاتی دارد و چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته است و با پیش‌زمینه‌ای که داشتیم، به این تیم پیوستیم. علی کریمی زمانی که این سمت را قبول کرد، همه جوانب را سنجید. در نتیجه فعلا نگرانی در قبال این مسائل نداریم.

صادقیان درباره دیر شروع کردن تمرین‌های تیمش اظهار کرد: درست است همین الان نیز دیر تمرین‌های خود را آغاز کرده‌ایم اما با برنامه‌ریزی که کادر فنی داشته، تمرین‌های پرفشاری برای ما تعیین شده است و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر به آمادگی کامل برسیم.

وی درباره یارگیری در پنجره نقل و انتقالات نیز گفت: بحث خریدن بازیکنان نامی مهم نیست. فوتبال امروز دیگر ربطی به ستاره‌ها ندارد. تیم ما چند بازیکن خوب زیر 23 سال گرفته که انگیزه زیادی دارند. امیدوارم سال خوبی باشد و بتوانیم کریمی را روسفید کنیم.هافبک اسبق پرسپولیس درباره پیوستن دوباره‌اش به این تیم نیز اظهار کرد: اکنون در تمرین‌های نفت هستم و بهتر است که درباره این تیم صحبت کنیم و به مسائل حاشیه‌ای نپردازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان