ماهان شبکه ایرانیان

قالیباف در مراسم افتتاح باغ کتاب تهران؛

باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

شهردار تهران گفت: افتتاح باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است تا فرزندان‌مان بتوانند از این فرصت فرهنگی و علمی به خوبی استفاده کنند.

باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح باغ کتاب که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در روزهای پایانی فعالیت کاری‌ام شاهد یک اتفاق بزرگ در شهر تهران هستیم، اظهار داشت: باغ کتاب تهران در عرصه مسایل فرهنگی، هنری و علمی ساخته شده تا برای نسل‌های آینده و کودکان و نوجوانانمان باقی بماند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اولیه‌ای که توفیق خدمت در شهر تهران را پیدا کردم، تصمیم گرفتیم که یک گام خوب در حوزه هنری برداریم، گفت: در سال اول خدمتم کلنگ افتتاح سینما آزادی را در جمع هنرمندان زدم، چراکه سینما آزادی یادآور نوستالژیک برای شهروندان تهرانی و اساتید فرهنگ و هنر بود.

شهردار تهران با بیان اینکه در زمان کلنگ زنی این مجموعه امیدی به ساخت آن نبود، تاکید کرد: این اتفاق بیشتر به یک شوخی بزرگ شباهت داشت اما ما توانستیم سینما آزادی را در مدت 18ماه برای شهروندان بسازیم.

در حال تکمیل...

زمانی که سینما آزادی را ساختیم کسی امیدی به ساخت آن نداشت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان