فراخوان گسترده ایران خودرو براى رفع مشکل خنک کاری هایما توربو شارژر

ایران خودرو برای خودروهای هایما توربو شارژ که قبل از تاریخ ۹۶/۰۳/۱۵ تحویل داده شده اند، جهت بازبینی و کنترل سیستم خنک کاری خودرو فراخوان صادر کرده است.

فراخوان گسترده ایران خودرو براى رفع مشکل خنک کاری هایما توربو شارژر

ایران خودرو برای خودروهای هایما توربو شارژ که قبل از تاریخ 96/03/15 تحویل داده شده اند، جهت بازبینی و کنترل سیستم خنک کاری خودرو فراخوان صادر کرده است.

مالکان باید در اسرع وقت به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو (پایلوت خودروهای هایما) مراجعه نمایند.
دارندگان این خودرو مى توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و مشاهده ى مشخصات (شماره بدنه/ شاسى) خودروهایى که نیاز به بازبینى دارند، شرایط خودروى خود را بررسى کنند.


صاحبان خودروهایى که نیاز به بازبینى دارند می توانند برای بازبینی خودروی خود به هر یک از نمایندگی های معرفی شده در دفترچه راهنمای خودروهای هایما در سراسر کشور مراجعه نمایند.

همچنین در صورت بروز هر مشکلی برای هماهنگی با تلفن 096440 تماس حاصل نمایند. همچنین جهت کسب رضایت مشتریان این بازبینى کاملا رایگان انجام می شود. مالکان خودروهای هایما توربو می توانند برای اطلاع از شماره شاسی های خودروهای شامل این طرح به سایت ایران خودرو مراجعه کنید.

گفتنی است  ایران خودرو مدل توربو هایما S7 را با موتور 1.8 لیتری و جعبه دنده 6 سرعته خودکار عرضه می کند. حداکثر قدرت این مدل جدید هایما به 185 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 230 نیوتن متر می رسد.

54819b9695e934a81a9cc1000x749-2425-w600-h600

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر