ماهان شبکه ایرانیان

سامسونگ احتمالاً گلکسی اس ۸ مینی را با چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ معرفی می کند

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس ۸ سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس ۸» مانور می دهد. از چند هفته قبل اطلاعات مربوط به نسخه اکتیو این موبایل پرچمدار به گوش می رسید و اکنون برخی منابع خبری از ارائه نسخه مینی گلکسی اس ۸ خبر می دهند.

سامسونگ احتمالاً گلکسی اس 8 مینی را با چیپست اسنپدراگون 821 معرفی می کند

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس 8» مانور می دهد. از چند هفته قبل اطلاعات مربوط به نسخه اکتیو این موبایل پرچمدار به گوش می رسید و اکنون برخی منابع خبری از ارائه نسخه مینی گلکسی اس 8 خبر می دهند.

نسخه مینی گلکسی اس 8 از طراحی مشابه دو برادر بزرگترش بهره می گیرد، اما سخت افزار نسبتاً ضعیف تری دارد. طبق گفته وب سایت ITHome در این موبایل به جای چیپست اسنپدراگون 835 از چیپ پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 821 استفاده شده که در ال جی جی 6 نیز شاهد آن هستیم. چهار گیگابایت حافظه رَم همچنان به قوت خود باقیست، اما فضای ذخیره سازی داخلی به 32 گیگابایت کاهش یافته.

ابعاد گلکسی اس 8 مینی اندکی کوچک تر از مدل معمولی است و قطر نمایشگر آن به 5.3 اینچ می رسد. اگرچه نسبت تصویر 18.5:9 در این موبایل حفظ شده، اما حاشیه های بالا و پایین آن اندکی بیشتر خواهد بود. دوربین به کار رفته در این تلفن همراه نیز همان ماژول 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 است که از فناوری پیکسل های دوگانه (Dual Pixel) بهره می گیرد.

گفتنیست سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 5 مینی در سال 2014 این برند را کنار گذاشت و کاربران نیز چندان شکایتی از این موضوع نداشتند، چون تنوع محصولات میان رده این کمپانی بسیار بالاست و به راحتی می توان موبایل مناسبی را برای هر نوع کاربری و سلیقه از میان آنها انتخاب کرد. بنابراین احتمال اینکه صرفاً با شایعه ای بی اساس روبرو باشیم نیز وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان