ماهان شبکه ایرانیان

طرح مفهومی گوگل پیکسل ۲ اکس ال با اسپیکرهای بزرگ استریو [تماشا کنید]

اوایل پاییز سال گذشته بود که گوگل از نخستین موبایل هایش با برند پیکسل رونمایی کرد، و اکنون همگان منتظر نسل جدید این دو پرچمدار هستند که به احتمال زیاد، پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال نام خواهند داشت. به تازگی طراحان خلاق Concept Creator طرحی مفهومی از مدل اکس ال منتشر ساخته اند که طراحی زیبا و جذابی دارد.

طرح مفهومی گوگل پیکسل 2 اکس ال با اسپیکرهای بزرگ استریو [تماشا کنید]

اوایل پاییز سال گذشته بود که گوگل از نخستین موبایل هایش با برند پیکسل رونمایی کرد، و اکنون همگان منتظر نسل جدید این دو پرچمدار هستند که به احتمال زیاد، پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال نام خواهند داشت. به تازگی طراحان خلاق Concept Creator طرحی مفهومی از مدل اکس ال منتشر ساخته اند که طراحی زیبا و جذابی دارد.

طرح مفهومی گوگل پیکسل 2 اکس ال از نمایشگری با نسبت تصویر نامعمول 18:9 بهره می گیرد که امسال توسط شرکت های کره ای به کار گرفته شده است. اسپیکرهای بزرگ دستگاه در پنل جلویی تعبیه شده اند، و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز همچنان به قوت خود باقیست.

چارچوب اصلی دستگاه از جنس فلز ساخته شده و شیشه ای با لبه های خمیده روی نمایشگر آن جای گرفته، که طرحی مرسوم برای پرچمداران سال 2017 به شمار می رود. تعبیه حسگر اثر انگشت در پشت بدنه و ظاهر کلی این طرح، موبایل نکسوس 6P را به یادمان می آورد.

گفتنیست حاشیه های اطراف نمایشگر در سمت راست و چپ بسیار ناچیز است و در لبه های بالا و پایین نیز حتی با حضور اسپیکرهای دوگانه، شاهد حاشیه کمی هستیم. درگاه USB-C در پایین دستگاه به استاندارد کنونی دنیای موبایل تبدیل شده، و دکمه های ناوبری هم به شکل نرم افزاری تعبیه شده اند.

از جمله مشخصات سخت افزاری مورد انتظار برای پیکسل 2 می توان به چیپست اسنپدراگون 835 و شش گیگابایت حافظه رَم اشاره کرد، ضمن اینکه اندروید O به صورت پیش فرض روی آنها نصب خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان