ماهان شبکه ایرانیان

سیزدهم تیرماه

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات هوشمند و ارایه آخرین دستاوردها

تهران- ایرنا- نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و با حضور صاحبان صنایع، پژوهشگران و شرکت‌های فناور حوزه هوشمندسازی در تیرماه جاری برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات هوشمند و ارایه آخرین دستاوردها
به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند پژوهشگاه نیرو، نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO را به عنوان معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور در حوزه هوشمندسازی برگزار می‌کند.
این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای حضور شرکت های پیشرو و صاحب نام در حوزه هوشمندسازی است که می توانند محصولات، توانایی ها و خدمات خود را به جامعه عرضه کنند.
نمایشگاه بین المللی ISE 2017 نخستین و مهمترین رویداد رسمی در کشور است که توسط طرح کلان ملی شبکه هوشمند برق ایران و پیاده سازی طرح نمونه، تحت حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو و سایر سازمان های دولتی برگزار می شود.
در واقع نمایشگاه بستری مناسب در راستای ارائه آخرین محصولات، خدمات، دستاوردها و نوآوری های هوشمند فراهم می کند که می توان به زمینه هایی همچون هوشمندسازی در زمینه انرژی، آب، برق، اپراتورهای مخابراتی و تلفن هوشمند، هوشمندسازی ساختمان، خودروهای هوشمند و خودروهای انرژی پاک، شهروندی (بانکداری، بیمه های درمانی-خدمات کشوری)، لوازم خانگی، صوتی و تصویری هوشمند، هوشمندسازی در زمینه ترافیک، حمل و نقل و هوشمندسازی اشیا اشاره کرد.
نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO از 22 تا 25 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود.
علمی**9031**1834
تنظیم: عادل پازیار ** انتشار: ناهید شفیعی
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان