با مشارکت اتحادیه جهانی مخابرات؛

کارگاه آموزشی منطقه ای اینترنت اشیا در تهران برگزار می شود

کارگاه آموزشی منطقه ای اینترنت اشیاء با مشارکت اتحادیه جهانی مخابرات، از ۱۷ تیرماه به مدت چهار روز و به میزبانی دانشکده پست و مخابرات در تهران برگزار می شود.

کارگاه آموزشی منطقه ای اینترنت اشیا در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر،با رایزنی های صورت گرفته از سوی دانشکده مخابرات و تصویب کمیته تلفیق برنامه های اتحادیه جهانی مخابرات در آسیا و اقیانوسیه، اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) برگزاری کارگاه آموزشی اینترنت اشیا ویژه کارشناسان و مدیران حوزه ICT آسیا و اقیانوسیه را به ایران واگذار کرد.

این کارگاه با حضور اساتیدی از ITU و رئیس گروه مطالعاتی اینترنت اشیا و شهرهای هوشمند این اتحادیه و نیز مدرسان داخلی و با سرفصل های تدوین شده ITU برگزار می شود و نخستین دوره آموزشی در این خصوص در سطح منطقه به شمار می رود.

در حین برگزاری این دوره، در پنل اختصاصی ایران، دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری کشور در این زمینه ارائه خواهد شد.

از جمله اهداف برگزاری این دوره از سوی دانشکده پست و مخابرات وابسته به وزارت ارتباطات، تبدیل این دانشکده به هاب آموزشی منطقه در حوزه فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی است. درهمین حال ارائه خدمات آموزشی دانشگاهی در زمینه مخابرات به کشورهای عضو اکو از دیگر اهداف این دانشکده عنوان شده که با همکاری باید با همکاری اتحادیه جهانی مخابرات تحقق یابد.

این کارگاه آموزشی از 17 تیرماه، به مدت چهار روز در تهران برگزار می شود. در سال گذشته نیز دوره های تخصصی «توسعه نقشه راه پهن باند سیار» و «مولفه های اقتصادی مدیریت طیف» توسط دانشکده مخابرات و به پیشنهاد اتحادیه جهانی مخابرات برگزار شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر