مشکل جدید وان پلاس ۵: برعکس بودن صدای ضبط شده در ویدیوهای افقی

مدت زیادی از عرضه پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس به بازار نمی گذرد اما در همین زمان اندک، مشکلات زیادی از سوی کاربران گزارش شده که در جدیدترین مورد، میکروفون های «وان پلاس ۵» مورد انتقاد قرار گرفته اند.

مشکل جدید وان پلاس 5: برعکس بودن صدای ضبط شده در ویدیوهای افقی

مدت زیادی از عرضه پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس به بازار نمی گذرد اما در همین زمان اندک، مشکلات زیادی از سوی کاربران گزارش شده که در جدیدترین مورد، میکروفون های «وان پلاس 5» مورد انتقاد قرار گرفته اند.

بر اساس پست هایی که در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده، صدای ویدیوهایی که به صورت افقی (Landscape) با وان پلاس 5 ضبط می شوند، برعکس شنیده می شود. به طور مثال، صدای شخصی که در سمت چپ تصویر در حال حرف زدن است، از سمت راست موبایل شنیده می شود و بالعکس.

مشکل ضبط صدا به احتمال قوی با یک آپدیت نرم افزاری رفع خواهد شد

البته طبق گفته کاربران، مشکل مذکور فقط در یک جهت بروز می کند و اگر هنگام ضبط ویدیو، موبایل را برعکس کنید به طوری که جک هدفون در سمت راست تصویر قرار بگیرد، مشکلی برای ضبط صدا پیش نخواهد آمد. هرچند با توجه به شواهد، مسئله اصلی عدم اعمال تغییر جهت موبایل در عملکرد میکروفون های وان پلاس 5 بوده که به احتمال قوی، این مشکل با یک آپدیت نرم افزاری برطرف خواهد شد.

گفتنی است کمپانی وان پلاس از وجود مشکل ضبط صدا در میکروفون های پرچمدار جدید خود آگاه بوده، و در حال بررسی موضوع برای یافتن راه حلی مناسب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان