عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی در بیش از ۳۰۰ محله شهر تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ۳۵۴ محله شهر تهران و ۱۱۰ مسجد شاخص پایتخت پایگاه های تابستانی راه‌اندازی شده است.

میزبانی بیش از 300 محله شهر تهران از پایگاه‌های تابستانیمجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به منظور غنی سازی محتوایی اوقات فراغت، بهره گیری از ظرفیت های محلات شهر تهران، ارتقای سطح همبستگی و نشاط اجتماعی همچنین تقویت بنیان خانواده در محورهای دین باوری، اخلاق مداری، خانواده محوری و توانمندسازی ظرفیت های محلی پایگاه های تابستانی در ایام فراغت دانش آموزان بر پا شده است.

وی با اعلام استقرار پایگاه‌های تابستانی در 354 محله شهر تهران، 110 مسجد شاخص و مدارس منتخب افزود: برپایی پردیس های پهنه ای ورزشی در قالب سرگرمی، بازی های سنتی و فعالیت های تفریحی و همچنین برنامه هایی شامل گردشگری سلامت، آموزش شهروندی و غیره نیز از جمله مهم ترین برنامه های این معاونت در ایام تابستان است.

*برگزاری طرح فصل مهربانی در ایام تابستان

عبداللهی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژه برنامه‌های مهم معاونت اجتماعی در ایام تابستان برگزاری طرح فصل مهربانی است که با همکاری مناطق 22 گانه در قالب برپایی جشنواره های اجتماعی، پویش مردمی، آسیب شناسی، شناسایی استعدادها و غیره برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی بهشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه از جمله عوامل مهم طلاق، ضعف زوجین در زمینه مهارت های همسرداری، روابط زناشویی، حل تعارضات و مدیریت زندگی خانوادگی و ضعف در زمینه اصول و اهداف زندگی مشترک است، به همین جهت این کارگاه ها به منظور آموزش و توانمندسازی زوج‌های جوانی است که در 5 سال ابتدای زندگی مشترک خود به سر می برند.

وی اضافه کرد: در این طرح پس از ثبت نام و مصاحبه از شرکت کنندگان، تست رضایت از زندگی مشترک گرفته می شود تا نیازهای آموزشی و مشاوره ای مخاطبان سنجیده شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه افراد پس از شرکت در کارگاه های آموزشی، در جلسات و مشاوره های گروهی و فردی نیز شرکت می کنند و در پایان از برنامه های گردشگری آموزشی برخوردار می شوند، گفت: نشاط و صمیمیت پس از ازدواج، شخصیت شناسی هیجان و تعهد، مهارت های گفتگو و غیره از موضوعات این کارگاه های آموزشی است.

کارگاه های آموزشی بهشت برای توانمندسازی زوج‌های جوان برگزار می‌شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان