قرار بود شنبه اسدی برود؛

مصاحبه عجیب اسدی و کی‌روش پس از تصویب فدراسیون

درگیری لفظی سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال در حالی همچنان ادامه دارد که فدراسیون فوتبال قبل از مصاحبه اخیر این دو، تصمیم به کنار گذاشتن علیرضا اسدی گرفته بود.

مصاحبه عجیب اسدی و کی‌روش پس از تصویب فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین بیانیه خود انتقاداتی را به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال وارد کرده که البته انتقادات تازه‌ای نیست و چند سالی است که این دو با یکدیگر در جنگ لفظی و انجام مصاحبه علیه هم هستند.

در حالی که این دو بارها علیه یکدیگر مصاحبه کرده‌اند و به نظر می‌رسید که فدراسیون فوتبال بخواهد به این غائله پایان دهد، صعود تیم ملی به جام جهانی تا حدودی آتش اختلافات بین این دو را فروکش کرد، اما پس از آن کارلوس کی‌روش با صدور بیانیه‌ای، مجدداً این آتش را شعله‌ور کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که بارها در مصاحبه‌هایش به اسدی توهین نیز کرده بود، در بیانیه خود حتی نام دبیرکل مد نظرش را نیز مطرح کرده است.

پس از این بیانیه، علیرضا اسدی نیز در گفتگویی به صحبت‌های کی‌روش واکنش و پاسخ وی را داد؛ این بیانیه و مصاحبه در شرایطی منتشر شد که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مهدی تاج رئیس فدراسیون از چند هفته پیش تصمیم به کنار گذاشتن علیرضا اسدی گرفته و این موضوع را نیز با وی در میان گذاشته بود.

با این حال به نظر می‌رسد بیانیه کارلوس کی‌روش که در آن گزینه مد نظر خود برای دبیرکلی فدراسیون را نیز مطرح کرده است، مهدی تاج را بر آن داشته تا با دقت و تدبیر بهتری، این ماجرا را ختم کند.

به نظر می‌رسد تاج گزینه دیگری را برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته است که از افراد مورد اطمینان وی به شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار مهر کسب کرده، تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال قطعی است و به زودی جانشین علیرضا اسدی در این پست معرفی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر