رئیس سازمان بورس:

در جو نامناسب عرضه‌های اولیه را محدود می‌کنیم

رییس سازمان بورس می‌گوید باید شرکت‌هایی که در بورس عرضه می شوند برای مردم سود آور باشند و این سازمان در زمان‌هایی که جو بازار خوب نیست عرضه‌های اولیه را محدود کند.

در جو نامناسب عرضه‌های اولیه را محدود می‌کنیم

به گزارش ایسنا، شاپور محمدی در دومین نشست خبری خود که امروز در ساختمان سازمان بورس برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره ارزنده بودن یا نبودن عرضه اولیه برکت اظهار کرد: قطعا ما معتقدیم که هر شرکتی وارد بازار سرمایه می‌شود باید برای مردم سود آور باشد، اگر این طور نباشد حتما در عرضه‌های اولیه این مجموعه‌ها به آن‌ها خواهیم گفت که باید ظرفیت‌های بازار سرمایه را در نظر بگیرند و سهامداران باید سود کنند.

وی ادامه داد: به همکارانمان گفته‌ام که در مواقعی که جو بازار خوب نیست، عرضه‌های اولیه محدود شود، گر چه به توسعه بازار سرمایه معتقد هستیم، ولی سهم‌های شرکت‌های موجود باید تقویت شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

او در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشایی نماد بانک صادرات نیز گفت: همه باید به بانک‌ها و بیمه‌ها کمک کنیم تا آن ها سود آور باشند در مورد بانک صادرات همکاران من به جد پیگیر هستند و به محض ارایه اطلاعات ساز و کار باز شدن نماد اجرایی می شود.

ادامه داد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر