ملکی به آنا خبر داد:

حفر چاه جان چهار جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت گذشته ۴ جوان ایرانی جان خود را در هنگام حفر یک چاه از دست دادند، گفت: همچنین آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی نیز موجب جان‌باختن یک خانم جوان شد

حفر چاه جان چهار جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در حوادث 24 ساعت گذشته 4 جوان ایرانی جان خود را در هنگام حفر یک چاه از دست دادند، گفت: همچنین آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی نیز موجب جان‌باختن یک خانم جوان شد.

به گزارش سلامت نبوز به نقل از آنا،جلال ملکی با بیان اینکه ساعت 19:21 شب گذشته حادثه گرفتار شدن در داخل چاه در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به پارک ساعی در یک ساختمان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد، اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که 3 طبقه منفی هم داشت.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 4 جوان ایرانی در طبقه منفی 3 ساختمان (قهوه‌خانه) در حال حفر چاه بودند که با توجه به حجم زیاد گاز موجود در چاه گرفتار شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و پس از 8 ساعت توانستند این 4 نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه جان خود را از دست داده بودند.

به گفته ملکی ساعت 4:22 عملیات این حادثه به پایان رسید.

انفجار در خیابان مختاری یک جسد برجای گذاشت

ملکی با اشاره به حادثه دیگری که صبح امروز رخ داده است، اضافه کرد: در حادثه آتش‌سوزی که ساعت 6:13 امروز رخ داد سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی واقع در خیابان مختاری،‌ کوچه رودکی دچار حریق گسترده شده است و آتش در حال سرایت به دیگر واحدهای این ساختمان 4 طبقه 12 واحدی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در اثر این انفجار بخشی از دیواره‌های ساختمان تخریب شده بود، عنوان کرد: ساکنان از این ساختمان سریع خارج شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان هنگام اطفاء حریق با جسد یک خانم جوان مواجه شده که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد این خانم فوت کرده است.

به گفته وی ساعت 8:15 عملیات این حادثه به پایان رسید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر